@nijntje87 Jaa ik weet inderdaad dat ik er beter niet teveel mee bezig kan zijn.. maar het lukt me écht niet Ik denk er heel de dag aan pff.. Heb me gister helemaal rond gedronken maar urine bleef wel wat geler.. maar misschien zie ik gewoon dingen die er niet zijn haha omdat ik t zooo graag wil @sarah1989 Aah voor jou dus net zo spannend nog even de laatste daagjes! Ik heb alleen sinds vandaag wel een gevoel alsof ik ongesteld ga worden btje zo'n gevoel in mn buik ..hopen is nog het enige wat we kunnen doen! Duim uiteraard ook voor jou dat er niks van een menstruatie te bekennen is de komende dagen @lov23 niet getest! Ga ik ook niet doen (als ik t vol hou hahaha) Ik wil t gewoon afwachten.. vorige keer dat ik teste werd ik serieus ongesteld 2 tellen nadat de test negatief aangaf.. dat wil ik nu voorkomen voelde me zo stom!! hopelijk kan ik mn geduld bewaren tot zaterdag ofzo tenzij de duivels eerder komen natuurlijk @faith24 wachten is inderdaad het allerergste he!!! Als je menstruatie komt ben je natuurlijk erg verdrietig maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Ik heb geen bloedverlies gehad van innesteling o.i.d... Maar die kwaaltje ja.. ik ben zo bang dat ik me alles in beeld!! De dagen zal t ons leren veel succes met wachten!!!
Ja misschien dat de zenuwen en hoop de menstruatie uitstellen, en als je dan ziet dat je niet zwanger ben het dan doorbreekt ofzo.. zoiets als dat je psychisch je menstruatie 'tegen houd' Noujaaa we zien t wel weer!
@sarah1989 Aah voor jou dus net zo spannend nog even de laatste daagjes! Ik heb alleen sinds vandaag wel een gevoel alsof ik ongesteld ga worden btje zo'n gevoel in mn buik ..hopen is nog het enige wat we kunnen doen! Duim uiteraard ook voor jou dat er niks van een menstruatie te bekennen is de komende dagen Spannend is het alltijd! Al verwacht ik ze wel donderdag want heb de sympthoné enorm hard' Hopelijk Voor jou een Dikke PLUS!! xxjés
Ohjee das balen, ik nu ook steeds meer het ongi gevoel sinds vandaag! Bah.. nou we houden moed! Liefs
idd we mogen de moed niet opgeven! vandaag langs de arts geweest,voel me net alsof ik een griepjé heb' weet je wat zijn antwoord is: dat kunnen wel eens zwangerschapssymthomen zijn' Jezus wat een dokter seg!! hij vertelde me vorige week dat pregnyl geen zwangerschapstest kon beinvloeden & natuurlijk ik geloofde het weer eens' heb zelf ondervonden van wel want vorige week teste ik super positief!!! nu vertelde hij mij dat hij met zijn arts-collega's erover had gepraat en dat ze zeiden dat het ook niet kon van pregnyl zijn huisdokters dan zo dom?'
aah ik begrijp het niet sorry ben je zwanger?? omdat je vorige week een posi test had?? wauw dat hoop ik echt voor je!!! Bah gisteravond was t huilen hier hoor!! Had beetje licht rood aan mn papiertje na t plassen daarna nier meer dus ben nu aan t wachten op de doorbraak ben het echt zat zeg al die maanden teleurstellingen :x
Jeetjé Hoe erg voor jé Maar een beetje wilt niets zeggen toch? Neen Ben Niet zwanger' Zal het uitleggen' had de 1ste mijn pregnyl spuit gehad' En week erna een test tegen aan gesmeten' had me echt vergist van week' bleek die positief te zijn haha' Puur van de pregnyl nouja ik na dokter bloed laten trekken vertelde hij mij dat pregnyl geen invloed had op een test' dus ik geloofde hem nu Zaterdag & zondag nog een test gedaan spierwit' Gisteren terug naar de dokter omdat ik me zo ziek voelde net gelijk een griepjé, zei ie tegen me Dat zijn zwangerschapskwaaltjes' Kzeg ja neen kheb negatief getest ' en toen begon ie weer haha dat hij erover had gepraat met zijn collega's over die pregnyl en weeral was hij zo zeker dat pregnyl geen invloed had' maar ik weet nu wel beter! dat is wel zo want waarom test je anders positief na pregnyl & week erna niet meer? Ben benieuwd de komende dagen voor ons meid! ik Duim Voor je! xxjés
Ja ik weet het niet bloed vlak voor m'n verwachte menstruatie voorspelt naar mijn idee niet veel goeds vooral niet omdat t vandaag doorgaat! was zóóó verdrietig gister! maar probeer me er weer overheen te zetten (na een halve bak ijs eten haha) want anders blijf je er zo in hangen he.. We gaan maar weer voor de volgende maand! Aah wat raar die dokter van jou!! Maar bij jou nog geen tekenen van menstruatie??? duim voor je dat het voor jou een betere maand word! Liefs
Jammer Kitty! Bale he, als je van alles voelt maar uiteindelijk gewoon ongesteld wordt. Onwijs veel succes in de volgende ronde
Dank je wel!! Ja naar is dat he! Ik dat écht dat dit onze maand was Voelde allerlei dingentjes die ik niet eerder gevoelt had.. Nouja, weer een wijze les, niet meer afgaan op kwaaltjes! Liefs
oh Wat spijtig voor jou!! Maar niet opgeven meid! Jou Kans komt zeker en vast wel ! Morgen verwacht ik ze' dus ben benieuwd kheb deze maand wel enorm last van menstruatiepijnen' maar vandaag krijg ik hevige rugpijn & dan plots niet meer steekt zo af en toe wat op' maar van buikpijn heb ik geen last' raar lichaam tsss'
Ja echt he wat is een vrouwenlichaam tot raar!! En, al iets? Ik duim nog steeds voor je dat er niks komt hoor!!! Hier nog steeds niet doorgezet.. wel gister de hele dag door affuntoe wat rood en dan weer niks.. iemand enig idee hoeveel dagen voor je menstruatie je al last kan krijgen van spotting/licht rood/bloed verlies? dan kan ik beetje inschatten hoelang t nog kan gaan duren voor het hier gaat doorzetten! Liefs
Nog steeds niets te bespeuren' wel nog steeds afscheiding' Mijn Boobs doen geen zeer meer, geen menstruatiekwaaltjes meer heb alvast testers gehaald in de kruidvat 2x 2v5 maar haha ik durf niet '
Sorry dat ik jullie stoor. Maar wil toch even me verhaal kwijt. 9 november had ik bloed verlies in me onderbroek. Ik dacht nou ik word 1 dag te vroeg ongesteld. Ik had wel veel slijm met lichtbruin verlies. Maar die kwam niet op de wc papier. Maar toen ik op de wc zat en veegt het af had ik totaal niks meer. Ik ben ook de laatse tijd heel droog. Heb ook last van me buik soort van krampjes. Ik moet ook meer naar de wc dan normaal. Kan het zijn dat ik me eisprong op 6 of 7 november heb gehad. Maak me wel een beetje druk. Ik ga ook binnenkort zwangerschaptest doen. Hoop dat jullie me begrijpen want weet niet hoe ik het anders moet vertelen