Ooh wat jammer!!! Ik begrijp dat je er niks meer van wilt verwachten! Maar alsnog.. geen bloed kán nog altijd positief zijn natuurlijk hier wel bloed maar nog steeds geen doorbraak .. alleen steeds beetje bruinig, nu al dag 3!!! vandaag 14 dagen terug mn ei gehad (1nov) dus misschien dat t dan morgen doorbreekt hier..? is dat eigenlijk altijd precies 14 dagen later na je ei of kan t ook langer duren?
Hoi supernany je stoort helemaal niet hoor en vragen mag altijd!! Ik begrijp alleen je verhaal niet zo goed? Je zegt dat je 9 november bloedverlies had en dacht 1 dag te vroeg.. je moest dus eigenlijk afgelopen zaterdag 10 nov ongesteld worden?? Want als dat zo is had je geen eisprong op 6 of 7 november.. Maar als je 10 nov je menstruatie had verwacht en nu nog steeds niet bent geworden, dan zou ik er zeker een test tegenaan gooien?! Wanneer was je laatste menstruatie? Liefs Kitty
Er lijkt zo nog hoop voor je. Zolang je geen rood bloed heb kan dit nog positief zijn. Heb je verder dan nog getest? Ik heb geen idee of dat precies 14 dagen is..
Heb niet getest! Ik zit nl echt te wachten tot het doorbreekt.. Misschien dat het morgen komt!! ik had mn ei donderdagavond (ik voelde m) dus eigenlijk zou vrijdag ook nog wel 14 dagen zijn denk ik.. Ik kijk het denk ik even aan tot zaterdag! Een negatieve test kan ik nl echt ff niet hebben (ben al vreselijk emotioneel op t moment door de zoveelste teleurstelling)
Nu wil ik bloed zien! haha Ondanks de negatieve test wil ik er vollop voor gaan in de 2de rondé maar zoals ik al zei Vind ik echt enorm raar heb constant menstruatieklachten gehad & plots vandaag stopte alles' Nu al de hele dag steeds stekende hoofdpijn Zelfs mijn boobs doen geen zeer meer' dacht gisteren zelfs dat Ze gingen afsterven haha'
Ooh toch nog ongesteld geworden?? Bij mij is t gisteravond doorgezet, en hoe! omg wat een buikpijn.. vannacht zelfs wakker van geworden zo erg is t!! We hadden her en der gelezen over alternatieve mensen die je wellicht kunnen helpen, en ik ga maandag zo een man bellen, vind het vet spannend!!! Hoop zooo dat hij ons kan helpen en dat hij op korte termijn tijd heeft.. We gaan nu nl ronde 10 in, n met 1 jaar spreken ze van verminderde vruchtbaarheid toch? Ik wil die medische molen liever niet in als het niet moet!! Dus nu voel ik echt de druk dat het móét gebeuren binnen 3 maanden!! Liefs
Oja mijn Cyclus is zelfste als vorige maand buiten 1dag verschil dus heb ze toch regelmatig? al zei de gyno van niet' grtjes sarah
Ik vind mijn cyclus zelfs al vrij regelmatig haha terwijl het altijd een aantal dagen verschilt..?? Ik dacht dat onregelmatig echt 24 - 42 - 30 - 38 was ofzo! Ja heb t nummer van een kruidengenezer gekregen van iemand die zelf daardoor heel snel zwanger was! Die kijkt dan of hij ziet waardoor het nog niet lukt (misschien liggen je organen niet goed ofzo? weet het niet precies) en geeft dan evt. natuurlijke pilletjes/ druppetjes zoiets.. kan ook voor de man z'n zaad goed zijn bepaalde natuurlijke kruiden. Nouja baat het niet.. ik wil het iig proberen! Liefs
okééé Hopelijk Ben je er iets mee' en krijgen we het snel te horen!! Dan ga ik ook over op actie's want mijn vriend Is Zo eentje die gelooft nergens in'
Oja Over 'cyclus' ken er zelf geen reet van haha' maar sinds ik in behandeling ben schrijf ik ze alltijd op en tot nu toe merk ik wel dat ze alltijd stipt zijn buiten 1dag verschil nu dan' is wel leuk tegenover vroeger moest ik constant gewoon wachten' toen nam ik de pil zelfs' was echt een ramp kreeg gewoon tussendoor bloedingen en had echt het gevoel toen ik de pil nam dat ik me veel zwaarder voelde' Bahh die rotpillen komen er nooit meer in! ik Zat op een cyclus van 33 Dus is dat goed ? geen idee haha'
Je bent onder behandeling vanwege een onregelmatige cyclus? Of voor iets anders? Hebben ze vruchtbaarheidsonderzoeken gedaan ofzoiets? Ik ben vaak zo bang dat ze na een jaar me onderzoeken en zeggen sja je bent niet vruchtbaar ofzo.. of mn man niet! Dan hebben we gewoon een jaar weggegooid en voor niks al die onzekerheid en gewacht (lekker voorbarig ik weet het haha)
ik kan je begrijpen hoor meid dat er vanalles door je hoofd spookt! hier was dat net ook zo, en eerlijk gezegd dachten we echt vol overtuiging dat het aan manlief lag maar na de onderzoeken en allerlei testen bleek het aan mezelf te liggen' klap in me gezicht',maar langs de andere kant opgelucht.! want het zou veel erger geweest zijn moest manlief slechte resultaten hebben, de Gyno Zei onregelmatige cyclus en geen eisprong' dus vandaar ook de rondes met clomid & pregnyl en toch ben ik niet 100% zeker! ze hebben 1x sperma onderzocht die wel uitstekend was! maar 1x wil toch niets zeggen? hoe kunnen ze nu met zekerheid vertellen dat het aan mij ligt? eigenlijk vertrouw ik het niet en dat is met reden omdat manlief zijn vorige relatie ook niet lukte om kinderen te krijgen' Dus heel toevallig dat we dan allé 2 de meiden eisprongproblemen hebben?...trouwens manlief is vroeger naar leuven moeten gaan als kind, problemen met 1teelbal' heb ik de gyno verteld maar blijkbaar is hij er toch van overtuigd dat het probleem bij mij ligt Bahhh stel je voor dat ik elke maand die k*t pillen & spuiten moet nemen voor niets? in welke fasé zit jij trouwens? groetjes Sarah x
Heyy Sorry ik heb eventjes het weekend dit forum vermeden om niet het hele weekend aan het niet-zwanger zijn te denken en dus verdrietig te zijn!! Ik heb er eerlijk gezegd helemaal geen verstand van? Kan het dat het zaad ene keer wel goed is en andere keer niet?? Je kan naar een natuurgenezer gaan ofzo, iig iemand die met chineese kruiden werkt, schijnt dat er kruiden zijn voor mannen waardoor hun zaad aanzienlijk verbeterd!! Zal iig geen kwaad kunnen toch?! Enne wat bedoel je in welke fase ik zit? Liefs Kitty
Oohhja btw mijn man wilde er ook niets van horen, maar toen ik afgelopen maand zóóó verdrietig was toen het doorbrak zei hij 'nou lieverd bel die alternatieve maar misschien kan hij ons toch helpen'!!
Ik ga het even duidelijk maken Ik ben altijd op de 10e ongesteld tot 16e. Ik werd 9 november ongesteld. Maar dat was maar heel even. Ik had ook geen veegje bloed ofzo helemaal niks. Ik had een tampon gebruikt maar daar zat ook haast niks op alleen veel slijm met een beetje bruinbloed. Ik ben eigelijk maar 1 dag ongesteld geweest. Ik heb een test gedaan maar ben niet zwange. Maar heb wel erge buikpijn en moet vaak naar de wc. Wel 7 0f 10 keer. Als ik niet zwanger ben waarom moet ik dan vaak naar de wc alles ik niet de heledag drinkt. Mijn cyclus is 31 dagen. Mijn vruchtbarendagen is 23 tot 26e en 26e is mijn eisprong. Ik heb nog een vraag. Hoe vaak moet je het doen om zwanger te kunnen raken. Groetjes
hoi meiden, Ben ook de laatste dagen niet meer echt online geweest hier, had het echt druk met werk' en was echt oververmoeid! dus lekker gaan werken thuis komen eten maken & bedje in' @ Kitty : Wat ik bedoel is ben je ook in behandeling en zo ja wat moeten jullie doen?' p.s Heb mijn menstruatie de 16de gekregen & is gestopt op 18'Heel raar & heb ook nog steeds last ervan' Bah ga het toch de volgende keer zeggen tegen de arts mss weet hij ervan! groetjes xxjés
Hoi supernanny, Goh mss best eens je problemen vertellen aan de arts? iedereen functioneert anders met het lichaam Hier maar 3dagen menstruatie gehad terwijl ik al 3maanden netjes optijd ben & altijd 5 dagen dus Ga ik ook even polsen bij de arts ivb Over je zwanger geraken' ze zeggen dat je het om de dag moet doen ' dus Als je wel weet waneer je eisprong er wel duidelijk is kan je best ervoor al gemeenschap heb' want dan ligt er al een pakketjé klaar Voor de rest kan ik enkel maar duimen voor jou!!
Hi Sarah nee we zijn niet in behandeling.. de huisarts wil me nog niet helpen omdat we nog geen jaar bezig zijn Heb wel de kruidengenezer gebeld en die gaat proberen ons op korte termijn in te plannen! morgen bel ik hem terug en dan hoor ik meer.. @ supernanny ik denk inderdaad dat als je vragen/ onzekerheden hebt je het beste even naar je huisarts kunt gaan! Misschien kan die je geruststellen veel succes!! Liefs Kitty