Vraagje!??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kitty87, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Oh mss kan je beter eens meteen naar het ziekenhuis bellen voor een afspraakjé! zo dat je je verhaal kan vertellen aan iemand die er wel iets van weet' als jij voelt dat er iets niet oké is kan niemand je toch verplichten om niet te gaan?';)

2. Kitty87

Kitty87 Actief lid

2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja ik had begrepen dat je alleen terecht kan met verwijsbrief vd huisarts! Welke afdeling zou ik dan evt heen kunnen bellen??

3. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar heb niks aan me huisarts hij is zo droogkloot.
    Ik wacht de volgen de maan wel af. Als het weer zo weinig is dan ga ik wel ee afspraak maken.
    Dank je wel voor jullie tips.

Als er wat aan de hand is laat ik jullie het snel weten.

4. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Mijn arts wist zelfs niet eens dat ik al in behandeling was':D
    iedereen is toch vrij voor jezelf grondig te laten onderzoeken?
    maar mss is dit in belgie anders geen idee?:(:p

Oja Heb gisteren gebeld voor een fm meting'
    de 29sté moet ik pas gaan':(
    is dat niet wat laat? zit dan op cyclusdag' 14
    terwijl ik vorige maand op cyclusdag 12 pregnyl heb gekregen?

heel raar heb geen zin om in ronde in te gaan voor niets':p

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    dat is zeker raar en veel te laat. Bij ons is het zo dat wanneer je onder behandeling staat je standaard op dag 10 moet komen voor een meting.Afhankelijk van de grote wordt er gekeken wanneer je weer moet komen. Ik zou dus even bellen en zeggen dat de afspraak eerder moet want het is voor iedereen verspilling van tijd, geld en energie als je te laat bent.
    Doen hoor!

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @kitty87 Gemiddeld kan het ook een jaar duren voor je zwanger bent, dus het is logisch dat je arts je nu nog niet doorverwijst. Alle onderzoeken ed zijn echt geen pretje, dus dat willen ze niet te snel doen. Probeer de moed nog niet op te geven! Er is nu nog niks om je zorgen om te maken

7. Kitty87

Kitty87 Actief lid

2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee je hebt ook gelijk! Moet ook hoop houden! :)
    Alleen hoe dichter we bij het jaar komen, hoe banger ik word dat het niet binnen het jaar gaat lukken.

Stom eigenlijk want ik zou juist andersom moeten denken!
    Nu al 10 maanden pech dus nu komt ons geluk haha

8. Kitty87

Kitty87 Actief lid

2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt raar!! Zou inderdaad echt even bellen!!
    Succes!!!

9. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Ga Morgen meteen bellen! ze zouden op men telefoon terug bellen, maar ze belde gewoon naar manlief' alsof hij weet waneer':(
    Noujah ga het er niet bij laten hoor ga geen ronde verspillen!

10. Kitty87

Kitty87 Actief lid

2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon net zo lang bellen tot ze je helpen! haha:)

11. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    MANNEN KUNNEN SOMS HEEL MOEILIJK ZIJN.

Ik heb bijna 3 jaar een relatie. Ik zal graag een kind van hem willen. Maar hij is bang dat we ruzie zouden krijgen of dat we uit elkaar gaan. Of dat we alleen maar ruzie krijgen.
    Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt.

Me vriend wil nog geen kinderen maar hij zeg wel elke keer van ben je zwanger. Of hij begin opeens over een bevalling hoe dat zal gaan. Hij kijk ook samen met mijn naar ik wis niet dat ik zwanger was.
    Soms denk ik van zal ik het gewoon laten komen of gewoon wachten. Misschien is dat wel dom of gek maar ik wou op mijn 16e al een kind.

Ik denk dat ik toch naar me gevoel gaat luisteren en kijken hoe het verder afloopt.

Hoop dat jullie een antwoord hebben.

12. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    @supernanny'

Ik begrijp ergens je standpunt hoor'
    ben zelf in een relatie van 4jaar ' en manlief heeft autismé
    dus heb zelf heel hard erover nagedacht ivb over het spreekwoord kinderen';)In het begin was hij er ook niet over te spreken En hij vond het zelfs akelig' het woord alleen al'
    maar ik denk gewoon dat je het wat tijd moet geven' & af en toe gooi je gewoon het woordje in een gesprek' het wijst zichzelf wel uit,
    maar zoals ik denk & iedereen zal denken
    alleen beslissen kan je echt niet' Want dat gaat je relatie zuur opbreken' zelf was ik ook al redelijk vroeg ivb kinderwens ook rond de 16jaar, en eenmaal ik manlief leerde kennen werd het nog heviger!
    maar heb alltijd netjes mijn pil ingenomen in het begin' erna heb ik zelf wel beslist om te stoppen met de pil' en hij klaagde er toch niet over' :D

veel succ6 meid!

13. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

En of ik dat gedaan heb haha':D Nou mag ik een dag vroeger dus de 28sté,;) 1dagje verschil? Volgens mij gaat het kantje boordje zijn' Hmmm GEen Zin om mezelf op te jagen
    voel me heel rustig & niet meer opgejaagd dus ben ik wel heel blij om,maar als ze gaan spelen met de tijdbom kan ik wel ontploffé:p

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Sarah ik vind dat toch wel onproffesioneel over komen van jouw zh. Je bent toch onder behandeling en gebruikt Clomid en Pregnyl? Daar zijn toch procedures en behandelplannen voor?
    Bij ons houdt dat in; Je belt wanneer je je menstruatie hebt en dan wordt er een afspraak gepland voor een follikelmeting op dag 10. Afhankelijk van wat er dan te zien is kom je na 2 of 3 dagen terug en eventueel daarna nog een keer en wordt je vertelt of je de Pregnyl mag spuiten.
    Ik snap dit echt niet hoor?
    Toen ik Clomid gebruikte is er nog nooit gezegd: Oh kom dan en dan maar want dan is er plek.... Hebben ze je wel goed in het vizier? Ik vind het echt een hele rare gang van zaken.

15. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Hey hey leonizzie,

eigenlijk geen idee wat er de bedoeling van is allemaal'
    Maar heb tegen manlief gezegd, als ik deze ronde mis door het zk dan betaal geen geen cent' en ga ik zo naar een andere zh;)
    ik zei nog uitdrukkelijk 'bel je op mijn telefoon terug' want ik was met manlief zijn gsm aan het bellen' maar kmoest voor het werk nog rijden dus bellen ze toch niet na hem?:( had ook doorgegeven dat ik maar 2dagen mijn menstruatie had' wat ik opzich al raar vond
    normaal ben ik alltijd stipt 5dagen' deze ronde loop ik verdwaald!
    weet niet waneer we moeten klussen,weet niet waneer mijn eisprong er gaat komen Want ze vertellen dus niets;)

Dan bel ik zelf maar lekker terug hebben ze een oplossing mag ik 1dag vroeger gaan? 1dagje verschil wauw';)

16. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is wel zo, maar hoe hij erover begin denk ik toch dat hij het wil. Want hij houd ook mijn gewicht in de gaten of ik niet ben aangekomen. Maar ik zie het wel wat er van komt. Want eigelijk kunnen we niet zonder elkaar. Want we hadden er van de week over. Hij zei als je zwanger bent want zal je doen. Mijn antwoord was niks houden, en zijn antwoord was okay. Dus aan de andere kant wil hij het wel. Maar hij is ook erg bang en dat begrijp ik wel.

Ik zie het allemaal wel.
    Dank je wel

17. Kitty87

Kitty87 Actief lid

2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi supernany

Mannen kunnen inderdaad heel anders omgaan met het onderwerp kinderen of de kinderenwens zelf dan vrouwen, maar toch is het écht iets om SAMEN te beslissen.. hoe graag je het ook wilt.

Stel jij raakt zwanger omdat je express de pil niet hebt ingenomen, dan voelt hij zich zo verraden dat hij misschien wel bij je weg gaat..!!
    En dan ben je ook nog een alleenstaande moeder met een gebroken hart.

Hoe moeilijk het ook is (en geloof me ik en nog een hele boel andere vrouwen weten wat je doormaakt), maak het bespreekbaar!!
    En dan niet elke dag over kinderen beginnen, maar het rustig opbouwen hihi

Gewoon af en toe het woord laten vallen doet al wonderen!!

Ontzettend veel succes!!

PS mag ik vragen hoe oud je nu bent ?:)

Liefs Kitty

18. Kitty87

Kitty87 Actief lid

2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mhmm klinkt alsnog een beetje raar hoor!!
    Ze moeten je toch gewoon helpen op de JUISTE dag??
    Ik heb er allemaal niet zoveel verstand van helaas :( maar klinkt wel een beetje laks van het zh!!

Heel veel succes! Hou ons op de hoogte :D

Liefs

19. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kitty en de rest.

Ik ben pas 21 jaar geworden.

Ja dat is wel zo wat jullie vertelen.
    Maar vind het wel vreemd dat hij opeens naar zwangerschapverhalen kijkt en dat hij dan echt mee kijkt.
    en dat hij dan zegt van ben je zwanger. Dan gaat er bij mijn toch een lampje branden.

Ik had een keer gezegt dat ik misschien zwanger was en dat hij even stil was en dat hij opeens zei van als je het bent dan laten we het toch komen.
    We hadden dat tegen mams gezegt en die zei van echt waar je neem me in de maling en me vriend zei van ze is nog niet ongesteld. Toen zei mams van misschien is ze het wel. Dat geef dan ook wel een goed gevoel bij.

20. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    hier was het ook heel plots, we dachten beiden dat ik zwanger was'
    toen waren we amper 2maanden samen' toen nam ik de pil nog niet omdat ik ervoor geen vriend wou dus deden we het wel veilig':p
    en kreeg mijn menstruatie niet! dus bloed laten trekken
    & toch niet zwanger, manliefjé heeft traantjes gelaten
    vanaf dat moment is hij erover eens om samen ervoor te gaan'
    ik denk dat je manlief gewoon nog wat onzeker is';)

Deel Deze Pagina