Ik zat gister op 5 of 6 DPO en..... ik heb gisteravond een zwangerschapstest gedaan..... Hoe stom kun je zijn?! Natuurlijk was 'ie negatief. Ik had opeens zo'n testdrang en ik had nog een kv 2v5 liggen. Ik had de verpakking open gemaakt om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik mijn opgevangen urine al had weggegooid . Ik dacht eerst, nou laat maar, dan bewaar ik hem wel, maar een geopende verpakking kun je eigenlijk niet bewaren kwam ik achter via google . Dus toen met moeite toch nog een klein plasje eruit kunnen persen. Natuurlijk wist ik dat 'ie negatief zou zijn, maar op de een of andere manier is hierdoor mijn testdrang wel weer even wat minder! Stome he? Zijn er meer die hun testdrang niet konden bedwingen in zo'n vroeg stadium? Ik voel me echt zo achterlijk..
Hahaha, 5/6 dpo is idd wel erg vroeg! Ik zou zeker wachten tot 10/11 dpo.. Maar kan me voorstellen dat t ook erg spannend is allemaal Ik ben sowieso niet zo van het testen voor NOD. Heb een hekel aan witte testen.. Ik wacht liever tot ik (niet) ongi ben. Hopelijk heb je over een paar dagen toch nog een mooie positieve test in handen!!
hee meis , We lopen aardig gelijk met cyclus. En ik moet eerlijk zeggen kan me ook zo moeilijk bedwingen !! Nog niet getest.... Ik probeer echt tot maandag te wachten dan zit ik 3-4 dagen voor nod.... Ik ben gewoon moe van elke maand wachten , moe dat iedereen zwanger wordt om me heen en moe dat ik het zo graag wil.... Net ook een topic geopend in eerste symtomen dat ik gek van mezelf wordt. En er blijft in me achterhoofd zitten , je zal toch niet zwanger zijn... pfff
Haha nou meid volgens mij ben je niet de enige hier de topics staan er vol mee Zelf heb ik dat echt niet. Ja natuurlijk zou ik het liefst nu al willen weten of het raak is, maar de kans dat je nu positief test is nihil, tenzij je eisprong eerder was. Dus dan kies ik er.bewust voor naar een witte test te staren. Dan hou ik liever de leuke spanning en hoop dat het raak zou kunnen zijn en test ik pas bij 1 dag over tijd zodat mijn streepje geen vaag tuurstreepje is , wanneer hij positief is. Daarnaast vind ik het minder confronterend wanneer ik mijn menstruatie krijg dan een witte test. Misschien heb je er wat aan. maar achterlijk ben je niet hoor, gewoon een beetje ongeduldig
Zo herkenbaar!!! Ik ook op 6 dpo getest en vandaag, 7 dpo, weer drang! Slaat nergens op, maar diep van binnen hoop je de uitzondering te zijn die wel vroeg posi test...na de test word ik wel wat rustiger, maar vind het zo vreselijk vervelend dat het zwanger willen worden me zo opslokt. Na mijn miskraam is dat alleen maar erger en kan ik zo moeilijk 'relaxed' blijven. Ach ja, we doen niemand kwaad door toe te geven aan de drang, dus zo erg is het niet!
Ik herken dit ook! Zit op 7dpo en vandaag ineens drang om te testen. Ik zit nu in ronde twee. De eerste ronde lette ik op elk steekje/krampje, bij alles zocht ik een verklaring. Ik ben nu een stuk relaxer gelukkig en nuchterder, maar toch.. dat wachten grrrr... Het vervelende is ook gewoon dat alles wat kan duiden op zwangerschap ook kan duiden op het feit dat je lichaam zich klaar maakt voor de ongesteldheid. Zo frustrerend dit. Wanneer is je NOD? Heb je ook dingen die je opvallen? Ik heb zelf pijnlijke tepels maar had ik de vorige maand ook rond 7dpo en toen ben ik gewoon ongesteld geworden. Wel 2dagen te vroeg en ontzettend krampen gehad.
Dit is een vrij normaal fenomeen hoor... ze noemen het testdrang Je wilt niet weten hoeveel kv testen ik heb gedaan. Kocht ze op een gegeven moment maar bij verschillende winkels ik dacht dat ze me anders gingen herkennen daar
Helemaal niet achterlijk. Ik geef je groot gelijk. Je wilt het gewoon graag weten. Maar ja, de kans dat ie negatief is, is natuurlijk aanwezig. Het is allemaal heel frustrerend, spannend etc. En dat is miet weg als je zwanger blijkt te zijn hoor
kan me ook moeilijk bedwingen maar probeer er niet teveel bij stil te staan het enige wat ik wel heb is dat ik bang ben voor weer een telleurstelling dus het zal nu ook wel weer niet zo wezen t lijkt wel of t niet gegunt word en idd iedereen is zwanger om je heen behalve jij zelf ppfftt ppfftt pffftt word je zo moe van kan wel janken
Ik weet hoe dat voelt... Bij ons heeft het ook twee jaar geduurd en nu is het eindelijk zo ver. Maar ik heb het geluk al van een mooie dochter. Ik hoop het echt snel voor je!
ik heb ook al 2 mooie meiden maar ik en me vriend willen een kindje samen zei t van de week nog tegen m t lijkt wel of t niet gegunt word maar we blijven doorgaan
Haha ik kan het me helemaal voorstellen. Bij ons duurde het allemaal wat lang en had ik de regel opgesteld niet eerder dan 38 dagen na de vorige nod te testen... Ging best tot vorig jaar september. 8dpo deed ik tegen beter weten in een test.... En zie onderschrift!!!!! Ik was er beduusd van. Succes allemaal! Op naar de roze tests
Zo, wat een (lieve) reacties!! En wat fijn dat ik niet de enige ben die zo achterlijk vroeg testdrang heeft zeg. Het is echt lastig soms. Mijn testdrang is overigens wel een stuk minder sinds mijn test op 6 of 7 dpo. Is het toch nog ergens goed voor geweest.. @ Arnoe: Had jij op 8 DPO al een positieve test?! Wauw!! En wat super zeg!!
Oh ik heb het ook ernstig hoor. Toen heb ik me voorgenomen om me in te gaan houden. Geen testen tenzij ik overtijd ben of iets vreemds merk. Dit heeft me heel wat rust gegeven. Geduld is iets wat ik totaal niet lijk te bezitten
Aan dat gekke getest doe ik ook mee, helaas. Kan me gewoon niet beheersen, omdat ik dus ook continue iets denk te voelen...pfff Vandag weer (1 dag voor NOD) getest en helaas negatief. Wie weet ben ik gewoon te vroeg, dat hoop ik althans.