Verdoving

Discussie in 'De lounge' gestart door MamsieM, 16 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi!

Vanochtend ben ik bij de tandarts geweest ivm een zenuwbehandeling. Boel natuurlijk verdoofd. Na ruim een stond ik weer buiten.
    Tandarts gaf het advies niet te eten of drinken totdat de verdoving is uitgewerkt.

Het is mijn eerste verdoving dus ik dacht laten even opzoeken hoelang het duurt voordat die verdoving uitgewerkt is. Blijkt dat dit wel 5-6 uur kan duren.

Mag ik echt zolang niet eten of drinken? Weet iemand dat?

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Het gaat er vooral om dat je niet zoveel gevoel hebt, dus makkelijk in je wang bijt of je kiezen te hard op elkaar zet.
    Drinken mag dus volgens mij sowieso voorzichtig wel, en voorzichtig hapje eten met de andere kant volgens mij ook.
    Ben al zovaak verdoofd en ik voel meestal zelf wel aan wanneer het ongeveer lukt.

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dat dacht ik ook al, dat het daarom was. Alles met beleid dus!
    Thnx voor je reactie!

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Ik denk dat hij daarmee warme gerechten en dranken mee bedoelt omdat he dus niet voelt of t te heet is heb je kans om je mond de branden en je kan natuurlijk ook behoorlijk op je wang bijten;)

Tenminste.....dat is t advies dat ik hier heb gekregen nadat ik een vulling had laten vervangen en een gaat heb laten vullen

Maar mijn ervaring is ook dat hier de verdoving sneller uitgewerkt is dan ervoor staat. ( kleine 4 uurtjes )

Edit* zie nu ook t bericht boven me haha

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Net een broodje gegeten, ging prima!
    Tnkx voor jullie reactie's!

Deel Deze Pagina