na de pil 5 maanden niet ongi...en nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annette110, 5 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi, ik was in november gestopt met de pil (echter niet met de bedoeling om zwanger te worden van nr. 2)
    Eindelijk werd ik op 17-4 :evil: ! pas in april kwamen de kriebels voor de 2e, dus maar gelijk gestart deze maand voor de 1e ronde voor een 2e kindje. Maar nu? heb echt geeeeen idee hoe lang mijn cyclus is of wat. Dat vind ik dus wel super balen.

Mijn vraag is, doen jullie het klussen om de dag? of zijn er mensen die het maar eens per week doen ofzo? Je bent zo bang om HET moment te missen he...hoe denken jullie daarover?

Groetjes annette

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi!

je hebt de vorige keer waarschijnlijk nog geen eisprong gehad als het 5 maanden heeft geduurd, fijn he dat ontpillen! ;)
    als je niet weet hoe lang je cyclus is, kan je het beste om de dag klussen en hopen dat er nu wel een eisprong plaats vindt!
    veel succes! :D

groetjes rebbel

3. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

sluit me aan bij rebbel

xxx

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ook ik sluit me aan bij rebel. Om de dag is dan het beste.
    Wellicht handig om ovulatie testen te gebruiken.

5. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Meiden,

Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik vond(en vind) het stom om om de dag te klussen om zwanger te raken! Je moet sex hebben omdat je het leuk vindt en er zin in hebt, niet omdat je een kind wilt! Mijn man en ik hebben zeker niet om de dag geklust en we zijn toch ook gewoon zwanger geraakt! Geduld is een schone zaak! Zet er niet teveel druk achter en het wordt een stuk leuker!

6. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Je kan natuurlijk ook om de dag (of vaker) klussen en het leuk vinden... zoals hier ;)

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    er ging iets mis...

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    haha! idd! hier vinden we het ook geen straf hoor! ;)
    maar als we een keer geen zin hebben doen we het lekker niet! het moet idd wel leuk blijven!

groetjes rebbel

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    haha! idd! hier vinden we het ook geen straf hoor! ;)
    maar als we een keer geen zin hebben doen we het lekker niet! het moet idd wel leuk blijven!

groetjes rebbel

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    huh?! :confused: weet even niet wat ik allemaal aan het doen ben! alles dubbel!

sorry!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik vindt het ook stom uiteindelijk hoor
    En nog kun je het om de dag doen en kan het weet ik hoe lang duren
    Doe het gewoon wanneer je er beide zin in heb
    Wij hebben afgelopen maand voor het eerst sinds 22 mnd het om de dag gedaan nou daar wordt je niet vrolijker van hoor
    deze maand meteen mee gestopt en we zien het wel deze maand niet zwanger gaan we maar eens het zh bellen

12. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Helemaal mee eens dat je het vooral moet doen wanneer je zin hebt en niet alleen wanneer je vruchtbaar bent. Over wanneer je nu precies vruchtbaar bent, bestaan bovendien ook nog eens bij veel mensen verkeerde ideeen. Kijk maar eens bij het topic 'We vrijen al jaren verkeerd'. Het moet natuurlijk vooral LEUK en FIJN blijven.

Groetjes, Renée

13. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    thanx ladies, het moet inderdaad wel leuk blijven. Niet dat sexen nou zo'n straf is, maar dat moeten, dat vind ik minder.

Moet zeggen dat ik echt blij ben met mijn dame van 3,5 jaar hoor. Het is supergezellig, dus mag niet klagen.

Zij is echter 2 maanden te vroeg geboren door mijn baarmoederafwijking, en daarvoor had ik al 4 miskramen gehad. Dus ga deze keer voor een normale 9 maanden zwangerschap zonder gedoe :) , ....wil ik ook weleens hihi.

Onderstaand verhaal is ff grappig hoewel...

1 curritage ..dat was een verhaal (ziekenhuis-zoetermeer) :evil: fffff heel kort:

ik werd weggebracht naar de ok, en werd op het bed gelegdk, en toen hoorde ik iedereen lachen, dus ik vroeg, hoe lang duurt het curriteren? eh, wat zeg je zei die arts? dus ik zei, ehhh curriteren, of zeg ik het verkeerd. En er werd weer gelachen. Toen vroeg hij om mijn geboortedatum en naam! bleek dat ik op de ok lag voor amandelen te laten verwijderen. Sorry, we hebben de verkeerde patient! jezus, heb ik weer. Gelukkig waren mijn amandelen al weggehaald, maar het zal je maar gebeuren :confused:

14. lieneke

lieneke Lid

4 apr 2007
    14
    0
    0
    je moet inderdaad geen sex hebben om de sex, dat is niet leuk.
    ik ken zo iemand die meer dan een week lang elke dag sex heeft om zeker te zijn dat ze de eisprong niet mist, maar dat is echt van 'kom, schat, het is weer tijd', zin of geen zin. vind ik persoonlijk maar niets.

ik weet niet hoe het komt, maar in de periode dat mijn eisprong zou moeten plaatsvinden, heb ik veel meer zin in sex.
    als ik nog maar denk dat ik vruchtbaar ben, krijg ik spontaan zin... :oops:
    klinkt dat gek of zijn er nog mensen die dat hebben?

groetjes, lieneke

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dit vind ik ook geen goede tip. Als de vorige cyclus van november tot april duurde, worden ovulatietesten een dure aangelegenheid.

16. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    ja, om de dag doe ik het nu 2 weken, nu heb ik ff rust :D . Ovulatietesten heb ik nooit gebruikt, dat vind ik een beetje zonde van mijn geld. En dan heb ik echt het gevoel dat ik er teveel mee bezig ben.

Maar het is altijd, als je denk heb geen zin, maar het is wel in je (denk je) vruchtbare week, krijg je inderdaad spontaan "zin " :( :oops:

Egoistisch? maakt niet uit, hopelijk heeft het straks een resultaat van 2 dikke streepjes en geen :evil: .

Deel Deze Pagina