vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zotje, May 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zotje

Zotje Actief lid

May 30, 2006
    125
    0
    0
    hallo allemaal,

Wij zijn nu al weer bijna een jaar bezig om te proberen zwanger te worden alleen helaas nog geen resultaat. We hebben al een zoontje van 3 waar we heel blij mee zijn.
    Nu vroeg ik me af of het zo kan zijn dat je al een kind heb gekregen en dat het bij een 2e niet lukt omdat je onvruchtbaar bent? Of kan dit niet. Sorry voor de misschien rare vraag. Maar ik haal me van alles in mijn hoofd. Ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen.

groetjes Zotje

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoi Zotje,
    Dat je een keer zwanger bent geweest of een kindje hebt gekregen is inderdaad geen garantie voor levenslange vruchtbaarheid (;))
    Na een jaar zou je best al wel eens richting ha kunnen begeven hoor.
    Ook kan je voor de zekerheid je cyclus vast goed bijhouden dmv temp. lijst invullen.
    Het kan dus wel degelijk dat een tweede niet zo makkelijk wil als een eerste.
    Succes

3. Zotje

Zotje Actief lid

May 30, 2006
    125
    0
    0
    hoi Elmo bedankt voor je reactie. Ik ben vorig jaar april met de pil gestopt alleen vanaf november hebben we het klussen op een lager pitje gezet omdat we in juli gaan trouwen en ik anders met mijn jurk zat. Dus nu gaan we er weer voor en en ik ook begonnen met de hele cyclus mijn temp. bij de houden. Dus dat doe ik eerst paar een paar maanden want de dokter zal dat waarschijnlijk ook zeggen denk ik. En dan wil ik toch maar naar de huisarts gaan

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ga eerst lekker genieten van de voorbereidingen voor je huwelijk!
    Veel plezier!

5. Zotje

Zotje Actief lid

May 30, 2006
    125
    0
    0
    dat gaan we ook zeker doen.

Share This Page