Vruchtbaar slijm na eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wieffie, 6 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik vraag me af of hier meer vrouwen zijn die na hun eisprong nog vruchtbaar slijm waarnemen. Volgens mijn temp heb ik op dag 28 mijn eisprong gehad maar op dag 32, 33 en 35 heb ik nog steeds slijm waar je volop draden van kan trekken...

2. Patries5

Patries5 Actief lid

1 mei 2007
    103
    0
    0
    Ik heb dat ook gehad. Met pasen had ik vruchtbaar slijm waargenomen (dag 15 t/m 18). Op dag 33 t/m 38 had ik ook veel vruchtbaar slijm. Ik moest toen eigenlijk ongesteld worden. Maar die is uitgebleven. Op dag 39 en 40 was het erg droog van binnen en vanaf dag 41 t/m nu heb ik last van klonterig slijm. Ik zit nu op dag 44. Mijn temperatuur is wel hoog namelijk 37 graden (normaal tussen de 36.4 en 36.6). Tot op heden ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik heb tot 2x toe negatief getest (met predictor). Als ik deze week nog niet ongesteld ben ga ik een test van Clear Blue doen en test ik dan nog negatief, dan ga ik naar mijn huisarts.
    Ik vind het ook vreemd dat ik 2x in een cyclus vruchtbaar slijm heb (heb ik nog nooit gehad).

3. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Het kan zijn dat jullie een cyclus hebben overgeslagen .
    Dat gebeurd wel vaker hoor .
    Dan heb je dus 2x een eisprong in 1 cyclus , terwijl dat eigenlijk 2 cyclussen hoorden te zijn .
    Je hebt gewoon een ongi overgeslagen .
    Ik even afwachten tot de volgende NOD , als er dan nog niets komt even naar de ha toe .

Groetjes Joyce

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nee hoor, ik heb geen ongi overgeslagen. Binnen 1,5 week 2x een eisprong lijkt me nl. wat vreemd...

5. Patries5

Patries5 Actief lid

1 mei 2007
    103
    0
    0
    Ik heb ook geen menstruatie overgeslagen, want mijn normale cyclus zit tussen de 32 en 36 dagen! Ik heb wel op internet gelezen dat als je zwanger bent je ook helder slijm kunt produceren. Dus ik weet eigenlijk nog niets en wacht dus gewoon af.

6. Patries5

Patries5 Actief lid

1 mei 2007
    103
    0
    0
    Ik heb ook geen menstruatie overgeslagen, want mijn normale cyclus zit tussen de 32 en 36 dagen! Ik heb wel op internet gelezen dat als je zwanger bent je ook helder slijm kunt produceren. Dus ik weet eigenlijk nog niets en wacht dus gewoon af.

7. Patries5

Patries5 Actief lid

1 mei 2007
    103
    0
    0

Deel Deze Pagina