http://www.mijnalbum.nl/Foto=TOOKYD3F http://www.mijnalbum.nl/Foto=G4V3DH46 1/2 dagen voor NOD... Meiden die ook zo'n test hebben gehad en écht zwanger waren/zijn?
tja.... ik zie wel heeeeeeeeel licht een streepje hoor. en licht positief is meestal echt positoef dus alvast een voorzichtig gefeliciteerd. volgens mij staan er inmijn album ook testen. de eerste was bijmij ook maar heel licht nml
Ik kan de fabrikant van Matcare-testen pas vanmiddag bellen, maar zo'n testlijntje reageert toch echt en alleen op hcg, en ontstaat niet door het indrogen van de urine/test toch? Vrijdag ga ik testen met de 'normale' Clear Blue, misschien dat die meer duidelijkheid geeft, ben dan ook weer 2 dagen verder (en dan 1 dag overtijd).
je kan de service lijn wel bellen, en die zullen je net als een ha - gyn whatever vertellen dat als jij een heel licht streepje hebt je dan zwanger bent, maar de praktijk zeker als je hier een beetje rond gaat snuffelen wijst anders uit.... neem het zekere voor het onzekere en ga pas van een zwangerschap uit, als je na je nod (met bijvoorbeeld cb) echt positief getest hebt... liefs en hopelijk heb je vandeweek een duidelijke test in bezit...
hoi hoi ja hoor dat kan echt door indrogen komen heb ik ook gehad.. heb je dat streepje meteen al zien staan of later pas? ik hoop echt voor je dat het zo is hoor ik zal duimen maar ik heb het met deze test gehad en ook met een test van clearbleu.. liefs wiesje
Ik heb maandagavond getest, en toen verscheen het 2e lijntje niet binnen de tijd (had hem na het kwartier weggelegd, en zag veel later een 2e streepje, maar niet meer betrouwbaar na zoveel tijd. Was 4 dagen voor nod). Vandaag weer getest, morgen is de laatste dag van mijn 29-daagse cyclus, en toen verscheen het tweede lijntje binnen 15 minuten (moet ook binnen die tijd verschijnen). Je zou dus kunnen zeggen dat deze test wel betrouwbaar is, al zijn de lijntjes heel licht. Maar jullie zien ze ook staan, dus ik ben niet gek Verder heb ik 8 dagen na mijn ei een dip in temperatuur gehad, heb ik ontzettend zere tepels (ook groter) en pijnlijke borsten, steekjes links onder in m'n buik en een temp die nog steeds hoog is... Oooooow, zenuwslopend dit!
Hallo Plukje Ik heb vandaag ook getest en net zo'n vaag streepje als bij jou, Want ik heb echt het gevoel dat ik weer eens een kortere cyclus er tussen door heb. Meestal zijn ze 30 dagen maar af en toe 26 of 28 dagen. Ook kwam er binnen de tijd een vaag maar tweede streep. Dus ik hoop voor je ( en voor mezelf ) dat het nu echt raak is [-o< [-o< [-o< [-o< succes. Groetjes Jessie33
Heej jessie33, Ik zal voor jou net zo hard duimen als voor mezelf dat de test echt positief is. Wat maakte dat je al zo vroeg in je cyclus gaat testen, 8 dagen voor nod? Of heb je je eisprong gevoeld en denk je dat je nu ongeveer ongesteld zou moeten worden/zwanger bent? *duim duim*
spannend meiden ik zou over een paar dagen nog eens een test doen hopelijk is ie dan wat duidelijker succes ik duim voor jullie dat het raak is
Hee plukje ik heb mijn eisprong gevoeld, en wat ik nog nooit heb gehad is van die trekkige steken in mijn onderbuik die door trekken tot in de liezen. En een opgezette buik deze dingen heb ik normaal nooit als ik ong ga worden. Ook heb ik een heel sterk oergevoel . En ik ben zoo moe. maar we wachten maar af. Groetjes Jessie33
hallo bij mijn eerste zwangerschaphad ik preccies het zelfde. als eerste deed ik een test ie was overduidelijk 2 roze streepjes... maar toen ik een dag later bij mijn zus weer een test deedkwam er een heel vaag streepje tevoorchijn.. ik heb zoiets van ga er maar vanui dat je zwanger bent want, een etst geeft ook eerder aan dat e niet zwnger bent terwijl je dat wel bent dan andersom.. en in de beschrijving staat hoe vaag hetstreepje ook is dan ben je als nog zwanger.. anyays heel veel geluk... liefs dionne
Wat als ik maar een heel licht tweede streepje zie, ben ik dan toch zwanger? Ja. Een zwangerschapstest toont aan of er wel of geen hCG aanwezig is in de urine. Geen hCG = 1 streepje, wel hCG = 2 streepjes. Er kan geen tweede streepje (testlijn) ontstaan als u niet zwanger bent. Dus ook als de tweede streep heel licht is, is de uitslag positief en bent u zwanger (tenzij u een miskraam hebt gehad korter dan 8 weken geleden). ----------------------------------------------------------------------------------- Hoi allemaal, Ik heb dit van de site van www.zwangerschapstest.nu afgehaald. Misschien hebben jullie er iets aan. Heel veel succes, Liefs Jose
maar en dat vergeten veel meiden in 33% heb je wel een bevrucht eitje maar wordt je evengoed ongesteld doordat er tijdens de innesteling o.i.d. iets mis gegaan is, ze adviseren niet voor niets pas te testen na je nod en niet (ruim) ervoor... wat dat betreft is het wel jammer dat de testen steeds sneller positief kunnen testen want met het feit dat je steeds sneller mag testen is ook het aantal "miskramen" toegenomen terwijl dit helemaal niet nodig zou zijn als men "gewoon" zou testen zoals dit vroeger ging, ruim na de nod omdat de testen van toen pas veel later hcg waar konden nemen... dus tja wat ik altijd zeg al test je voor je nod positief houd er altijd rekening mee dat je "gewoon" ongesteld kunt worden en er dus "niks" aan het handje is....voor een ha-gyn, ben je ook pas echt zwanger 4 wkn na de bevruchting oftewel 6 wkn.... succes en laat jullie niet gek maken, wacht af tot je een duidelijke cb of welk ander betrouwbaar merk in handen hebt (na de nod)... liefs smoekie
heb het zelf in Oktober aan de hand gehad, dat ik verschillende testen heb gedaan, zowel negatieve als positieve en ook tussentijdse bloedingen e.d. helaas bleek ik dus niet zwanger, volgens de gyn heb ik waarschijnlijk wel een bevrucht eitje gehad (wat die positieve testen verklaarde) maar heeft mijn lichaam het eitje weer afgestoten...(tussentijdse bloedingen) maar goed erbij stil blijven staan heeft geen zin, wel dat je er van leert en dat je in je achterhoofd houd dat ze niet voor niets zeggen dat je een week na je nod pas moet testen... maar ja wij zijn mensen wij zijn ongeduldig en er zijn die verdomde kl*te testen die al heel vroeg hcg kunnen waarnemen... en tuurlijk zijn er genoeg die vroeg positief testen waarbij het wel tot een zwangerschap komt...maar de 1 is de ander niet, en alleen al uit zelfbescherming zou je gewoon geduld op moeten proberen te brengen...