Ik merk sinds een paar dagen dat mijn urine lichter van kleur is. Normaal is ie wat donkerder (ik drink namelijk niet genoeg vocht). Nu las ik ergens op een site dat als je zwanger bent, je urine lichter van kleur wordt. Heeft iemand hier ervaring mee? Of is het gewoon een verzinseltje? Groetjes Patricia
nee ik weet het ook niet maar je bent al een tijdje overtijd zou je niet eens een test gaan doen dan ?
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb al 2 testjes gedaan en beiden waren ze negatief. Als ik aan het einde van de week nog niet ongesteld ben. Ga ik nog een keer testen en is het dan nog negatief, dan ga ik naar de huisarts.
Ik drink zoveel vocht, bij mij is het alleen 's ochtends bij het wakker worden donker. De rest van de dag is het gewoon doorzichtig. Maar ben niet zwanger hoor! ;o)
Ik kan elk plasje goed controleren want ik plas in de kan voor moeders voor moeders enne... elk plasje verschilt weer. Maar over het algemeen zijn ze vrij geel (hihi, lekker detail). Als ik veel drink is het wel veel lichter. sterkte met wachten op een posi test!