morgen 2 maanden overtijd, maar niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden' started by gmd, Apr 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gmd

gmd Lid

Apr 14, 2007
    63
    0
    0
    leerkracht
    Strijen
    morgen 2 maanden overtijd, maar niet zwanger! Raar he? Vorige week nog een test gedaan, negatief.
    Al wel 3 keer bij de dokter geweest, 14 mei voor de 2e keer naar de gyn.

2. Ben je allang van de pil af of is het je eerste cyclus? Vervelend lijkt me dat inderdaad, succes!

Groetjes Jelske

3. gmd

gmd Lid

Apr 14, 2007
    63
    0
    0
    leerkracht
    Strijen
    sinds vorig jaar juni van de pil. Het is inderdaad vervelend, ´s avonds is mijn buik ongeveer maatje 3 maanden

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ben vandaag ook 2 maanden "overtijd" en niet zwanger...maar geloof wel dat ik mn ei eindelij kgevonden heb...
    Nu nog hopen dat ie springt!

5. richmomo

richmomo Actief lid

Jul 22, 2006
    125
    0
    0
    ik kan je de hand ook schudden ik ben in mei gestopt met de pil en ik dec bij de gyn geweest alles ok mocht in nov dit jaar weer komen
    ook al meerdere keren bij de ha geweest en nu mag ik 15 mei naar de gyn

6. richmomo

richmomo Actief lid

Jul 22, 2006
    125
    0
    0

2 maand je banner zegt 24 dagen?

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ben 26 feb voor het laatst ongesteld geweest.
    Die banner was een gok, dacht begin april weer ongesteld te moeten worden..

8. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik schud jullie de hand , ik zit inmiddels op dag 70 van mijn cyclus....
    ik ben begin februarie ongi geweest .
    9 mei gaan we voor het eerst naar de gyn ik hoop dat er dan eindelijk een beetje beweging in komt .......

gr syb

9. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

Sep 1, 2006
    494
    0
    0
    Ik schud ook even mee. ;)
    Ik zit op dag 87 en m'n huisarts heeft me vandaag doorverwezen naar de gyn.

10. Tuti

Tuti Lid

Jan 6, 2007
    31
    0
    0
    en hier nog een..............dag 78, geen springend ei te bekennen en dus eind mei opnieuw weer naar de gyn. :rolleyes:

11. liesje1981

liesje1981 Actief lid

Sep 25, 2006
    176
    0
    0
    nou dames
    wees gerust ik had ook een onregelmatig cyclus
    soms duurde het 3 maanden!
    maar zoals jullie het zien ben ik zwanger!en ik ben nergens geweest niet de ha of gyn gewoon vanzelf allemaal!

dus er is echt hoop!

12. richmomo

richmomo Actief lid

Jul 22, 2006
    125
    0
    0
    mijn laatste ongi was op 2 februari. en twee week er naa had ik roze afscheidnig. maar verder niets ja pijn steken in de buik grrr

13. Niet meer actief

Mag ik meedoen? :) Ik ben ook alweer 43 overtijd en nog niets te bespeuren. Heb toen ik een weekje overtijd was een test gedaan en daar heb ik het bij gehouden. Vorige cyclus was ook erg, erg lang.

Heb zin om weer te gaan testen maar ik wil niet dat het weer zo zal zijn als m'n vorige cylus. Hopen, niet hopen, hopen, niet hopen... Daar heb ik écht geen zin in.

Wat zouden jullie doen nog een keer testen of gewoon afwachten?

Groetjes en succes iedereen! :D

14. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    Hier nog één...
    Heb altijd een hele mooie cyclus gehad, maar sinds een jaar is het hommeles. Gebruik al 2 jaar geen pil o.i.d. dus daar ligt het niet aan. Mag nu afwachten tot mijn :evil: en dan de beruchte hsg.Heb ondertussen al heeeeel vaak getest, maar zelfs dát geeft me al niet eens meer de zekerheid die ik graag zou willen. Dacht heel vaak: "ach, die dingen kloppen ook niet altijd" Stom he, want dan maak je jezelf nóg gekker. Dus die dingen haal ik ook niet eens meer in huis, uiteindelijk wordt ik toch telkens weer ongesteld..
    Zit nu alweer op dag 42! en ik weet niet wanneer het eindigt. Soms snap ik mijn eigen lijf ook niet meer en wordt het af en toe wel een beetje zwaar. Maarrr we moeten ons hoofdje niet laten hangen en gewoon doorgaan. Zoals je ziet op het forum zijn de wonderen de wereld niet uit en we worden natuurlijk van alle kanten gesteund en geholpen. Die gedachte houd me enigzins op de been. Dames, kop op en heel veel succes! :thumup: Liefs pluiz

15. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    Ik schud dan ook maar even mee.
    Ben in november gestopt met de pil, na de dan gebruikelijke menstruatie, heeft het tot januari geduurd. Dacht toen dat het beter zou gaan, maar helaas, duurde het tot eind maart. Sindsdien ook niet ongesteld geworden, maar wel een opgezette buik. Meerdere testjes gedaan, maar helaas.. Ik ga over twee weken naar mijn huisarts, zij geeft aan dat een recept voor chlomid voor te schrijven om de cyclus op gang te brengen. Hopelijk helpt dat, want dit is ook frustrerend... :(:

16. gmd

gmd Lid

Apr 14, 2007
    63
    0
    0
    leerkracht
    Strijen
    tjonge, wat zijn er veel meiden met hetzelfde probleem! Toch doet me dat een beetje goed. Klinkt raar, maar ja...het lijkt wel of iedereen in mijn omgeving zwanger wordt.

Hoorde pas zo´n vervelend verhaal. Een stel heeft 2 jaar lopen dokteren voordat dochterlief geboren werd. Nu (dochter is ruim 2) is ze spontaan zwanger geworden! Weet je wat haar reactie was? Daar zaten we nu even niet op te wachten. We wilden liever een 2e als de 1e vier jaar is.
    Kwaad kan ik daarom worden!

Hier nog steeds niets. Vandaag 2 maanden en 1 week overtijd. Maandag 14 mei weer naar de gyn.

17. Tuti

Tuti Lid

Jan 6, 2007
    31
    0
    0
    en inmiddels zit ik al op dag 85 en nog niets in zicht.

Ja, drie geboortekaartjes op de kast van anderen ;)

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dag 65, geen nieuws..temp was behoorlijk gedaald en schiet nu opeens 0.3 omhoog.
    Dikke buik!
    Geen pos test

19. gmd

gmd Lid

Apr 14, 2007
    63
    0
    0
    leerkracht
    Strijen
    poohbear,

dan zitten we precies gelijk! Ik las een stukje terug dat je begin februari voor het laatst ongesteld geworden bent.

Ik heb nu de hele dag een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Maar het zet niet door.

20. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ik hoor ook bij jullie! Niet dat ik daar blij om hoef te zijn :( .
    Mijn laatste pil was op 2 februari en mijn laatste ongie op 14 maart. Ik hoop dat het gewoon aan de pil ligt, maar baal er wel van.

Share This Page