Slijmverlies rond de eiersprong hebben jullie dat ook allemaal gehad. Of is dat een teken voor iets? Het is echt niet normaal meer hoeveel het is. Vandaag is de klus dag laat ik het zo maar zeggen Maar vroeg me af of ik het wel goed heb met de calculator. 25 april... terwijl ik eigenlijk 24 april het zou moeten worden. Welke datum moet ik dan aanhouden? Hoop dat jullie me antwoord kunnen geven.
Ik had het wel niet echt super veel maar toch wel iets! Gewoon je eigen gevoel volgen! Ik heb een week voor mn nod getest (ik kan nooit wachten) bij mij gaf de test licht positief maar dan ook echt heel licht! toen heb ik 3 dagen later nog is getest en die was toch echt positief.. Dus meid ga op je gevoel af.. Liefs Geraldine
Ik had het wel niet echt super veel maar toch wel iets! Gewoon je eigen gevoel volgen! Ik heb een week voor mn nod getest (ik kan nooit wachten) bij mij gaf de test licht positief maar dan ook echt heel licht! toen heb ik 3 dagen later nog is getest en die was toch echt positief.. Dus meid ga op je gevoel af.. Liefs Geraldine
Ik weet het niet...Dat is het nou net met mij. Heb nu veel slijm verlies... en voel me niet top. Daarom vroeg ik me af of meer mensen rond die tijd ook veel slijm verlies hadden.
Dat heb ik in iedergeval niet gahad.. Wel iets maar niet echt gek veel.. dus daar kan ik geen antwoord op geven.. Lief Geraldine
Dankje wel voor het snelle antwoorden allemaal. Heb me banner gemaakt en we gaan het zien.. DUIM DUIM Zou het even in de gaten houden hoe en wat morgen met het slijm.