hallo.. ik ben 10 weken geleden in mijn stopweek overgegeven. de dokter zei dat het geen kwaad kon voor depil. maar ik had die dag seks met mijn vriend met condoom. maar hij was gescheurd. maar hij was niet klaargekomen. 10 weken later heb ik pijn aan mijn borsten als ik erop druk. ik heb het idee dat ik wat meer witvloed heb. ik had gister veel last van mijn onderbuik en mijn vriend zei dat ik borrelde maar nu ik gepoept heb is dat weer weg. maar nog steedspijn aan mijn borsten. en sindsdien dat gescheurde condoom heb ik al mijn condooms gencontroleert met water en ze zijn gescheurd. dus als ik zwanger zou zijn zou het van die 10 weken geleden gekomen zijn. is er een kans?
als je in je stopweek hebt over gegeven is de kans wel heel ienieminie klein dat je zwanger bent. en je geeft al aan dat het 10 weken geleden is dan had je ook al weer een keer ongesteld moeten worden. als je het neit vertrouwd dan een testje doen maar ik denk dat je neit zwanger bent.
Je schrijft, als ik het goed begrijp, dat je in je stopweek van de pil sex hebt gehad en nu denkt dat je zwanger bent? Overgeven in de stopweek kan geen kwaad omdat je dan de pil niet slikt en hem dus ook niet uit kan spugen. De kans dat je in je stopweek zwanger word is heel heel erg klein. Ik las in een ander topic dat je heel erg onzeker bent en bang na een vervelende ervaring. Ik denk dat je misschien daar eens met ej HA over moet praten. Naar mijn idee zit je je zelf "gek" te maken met dingen die er niet zijn of niet kunnen zijn.
Ook ik denk dat de kans echt minimaal is hoor! Wat anderen ook al zeiden, je slikt geen pil dus in principe mag je spugen tot je een ons weegt (oei, niet letterlijk natuurlijk) Ik denk niet dat je zwanger bent maar voor je eigen gevoel zou je een test kunnen doen. Als het van 10 wk is dan kan je test op elk moment van de dag doen. Die tweede streep zou er dan vanaf moeten knallen inmiddels!
dank jullie wel voor de reacties ik heb gister een hele rare test gedaan :Smoest ik op zo'n stokje plassen en dan in een test duwen maar hij was negatief gelukkig
en alsnog ben ik niet helemaal gerustgesteld.. echt super vervelend en ik blijf mezelf maar manipuleren zoals ik altijd al doe
Je hoeft trouwen nooit EN op het staaftje te plassen EN hem in de urine te houden (in het potje). Ik zou eerst maar eens goed lezen. Als ik jou was zou ik er maar vanuit gaan dat je niet zwanger bent! In je stopweek gesext, condoom gescheurd, niet klaargekomen en nogmaals...het was je stopweek! Kans is nihil hoor!
neej je snapt het niet je had een stokje en een staafje ik moest op dat stokje plassen en hem op het staafje plaatsen..
hey igglepopje ik heb ook zo'n test gedaan met zo'n stokje.kijk maar in mijn album.dan kan je zien dat hij bij mij wel positief is.had er 2 in 1 doosje zitten.maar ook ik denk niet dat je zwanger bent hoor.ik heb vroeger ook vaak genoeg sexs gehad in mijn stop week en ook nooit zwanger geweest.maar als je nog steeds twijfeld zou ik nog ff een andere test halen,maar denk dat dat weg gegooid geld is.suc6 ermee
Ik heb onveilig sex gehad, en ben donderdag 26 t/m zaterdag 28 april ongesteld geweest. heb daarna wel nog onveilig gevreen, natuurlijk niet slim. nu voel ik me al sinds zondag, misselijk. eet ik bijna niet. en heb krampen in me buik (als of ik ongesteld moet worden) ook heb ik hoofdpijn, en ben ik moe en heb ik veel meer afscheiding als nrml. is er een kans dat ik zwanger ben?