Ik had me zo voorgenomen ook pas na mijn nod te gaan testen (zoals iedere maand ) maar was vanmiddag een beetje baldadig en heb mijn enige test die ik in huis had gedaan:een cb digital met indicator. Ook nog eens met erg lichte urine maar ik dacht hij zal toch wel negatief zijn en dan is ie maar weg, hoef ik die verleiding voorlopig niet meer te weerstaan . Goed, na minuten naar een zandloper te hebben gekeken, ging die weg en ik dacht nu komt er niet zwanger te staan maar er kwam niks nada noppes! Zie je wel dacht ik, ik zou ook nog niet testen, dit is mijn straf.....:x Wel gelijk weer dipsticks bij z&k besteld, wil nu toch echt wel testen, ben echt te verslaafd komen morgen binnen, ik reken er niet op maar is zoooooo welkom!! Iemand ook zo'n test gehad?
Ja zat ik ook aan te denken maar niet zon zin in, had er 2 voor 12 euro dus valt mee, ga wel gewoon dippen morgen en wieweet koop ik er dan wel eentje als dat nodig is, was nu ook beetje dom om te doen, had toch nog geweest volgens mij
Dat zal wel lukken, ben moe! Symptoom? Heb al maanden alle zwangerschapverschijnselen gehad dus geloof er niet meer zo in, maar slapen lukt wel!