Anders reageren op de pil

Discussion in 'Anticonceptie' started by GSSDJ, Feb 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    1,085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hoi dames,

Hebben sommigen van jullie nadat ze in verwachting zijn geweest ook het idee dat je anders reageert op de pil die je voor de zwangerschap ook hebt geslikt?

Heb dezelfde pil 10 jaar geslikt en slik deze nu weer zo'n 4 maanden.
    De eerste 3 maanden had ik wel wat bijwerkingen, misselijk enz, maar dat is weer overgegaan.

Maar nu ben ik al een paar weken zo ontzettend moe en m'n borsten doen echt pijn.

Morgen laat ik even bloedprikken om het 1 en ander na te laten kijken, maar ik heb ook het idee dat het misschien van de pil komt.

Ben benieuwd of er nog meer vrouwen zijn die dit hebben gehad.

Groetjes,
    Gerda

2. MissSol

MissSol Bekend lid

Dec 20, 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    hoi, ik heb alleen nog maar problemen met de pil na de zwangerschap. HA raadde de oude pil af, dit was de originele Diane pil(waar nu dus ook weer negatieve berichten over zijn) en ik ben sindsdien een paar pillen verder. Ik heb constant buikpijn, lage rugpijn, onregelmatig bloedverlies, stemmingswisselingen etc. Met de laatste pil werd dit alleen nog maar erger dus ik heb nu besloten het even zonder te proberen om te kijken of de klachten dan helemaal weg gaan. Ik denk zelf ook dat het met al die hormonen te maken heeft nl.

3. singa

singa Niet meer actief

Hier ook een andere reactie op de pil na de zwangerschap. Ik was nog maar 2 dagen ongesteld. Ik ben nu ook tijdelijk gestopt en de eerste keer had ik daar minder problemen mee dan nu. Ik heb nu na de laatste onttrekkingsbloeding nog 2 weken bloedverlies gehad.
    En nu is het afwachten wanneer ik ongesteld wordt. Erg waardeloos.
    Ik denk dat ik voortaan maar voor een ander voorbehoedmiddel ga want ik ben nu wel klaar met de pil.

4. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    1,085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Ik heb zelf ook de Diane pil.
    En ben ook maar iets van 2 dagen ongesteld.

Erg vervelend allemaal en ik denk dat ik het ook eens zal overleggen met de HA over een andere pil.

Voel me er soms echt anders door dan voor de zwangerschap.

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb het vooral in de stopweek, dan ben ik echt mezelf niet...ben niet te genieten en voel me dan echt doodongelukkig. Heb nu afgesproken met de huisarts om de pil door te slikken en het is misschien wel minder maar heb eigenlijk nog steeds wel last van stemmingswisselingen, had ik vroeger nooit...zit nu te denken helemaal te stoppen met de pil.

Rare dingen hoor die hormonen!!!!?!!!!

Share This Page