Hallo meiden, De laatste week als ik een flink stuk loop dan krijg ik last van mijn linker been dan is het net alsof hij van boven "uit de kom" wil springen. . . Het veroorzaakt dan ook een beetje een zeurderige pijn. Iemand enig idee wat dit is en wat ik er aan kan doen?
hmzz nee eigenlijk niet, wellicht je bekken? als je er te erg last van krijgt moet je even de vk bellen om er naar te laten kijken
Hi zomaar, klinkt heel bekend, dat is idd waarschijnlijk het heupgewricht dat te soepel is. Ik heb altijd al veel te soepele gewrichten gehad en herken dat lopen het 'losse' erger maakt, tot pijnlijk aan toe. En dat kan lang nazeuren ja. Op zich lijkt me dit de verweking van de gewrichten die in de boekjes beschreven wordt. Hoort er een beetje bij, rustig aan doen als het gaat zeuren en regelmatig zitten helpt soms al heel veel. En goede schoenen aan! Maar soms worden zwangeren wel errug los, dan is het niet goed meer. Dus ik zou het melden bij je vk, en als het aanhoudt een bekkentherapeut laten kijken. Succes, Irena