Wie herkent de volgende symptomen Zo'n anderhalve week geleden vooral sochtends buikpijn/krampen ook na sex In diezelfde periode erge pijnlijke borsten Snel pijn in onderrug en onderbuik Snel hoofdpijn Ineens ook mindere sterke geuren ruiken Sterk gevoel hebben zwanger te zijn terwijl toch negatieve test en eigenlijk theoretisch gezien niet zwanger kan zijn. Op 26 maart wel denk ong. Geworden maar ipv een week waarvan op dag 2 &3 flink viel vloei duurde het nu ca. 3-4 dagen En niet echt voelde vloeien
Vraag 1 Waarom kan het theoretisch niet? In principe is de eisprong 14 dagen voor de volgende ongi. Als je vijf dagen ervoor tot twee dagen erna geklust heb kan je theoretisch zwanger worden. En elke vorm van anticonceptie heeft een kleine "foutmarge" Vraag 2 al een test gedaan? Symptomen zeggen eigenlijk helemaal niks. Buikkrampen na het klussen kan ook komen door hevig org**me of bepaalde standjes. Opgezwollen borsten kunnen van hormoonverandering komen. Door aankomende ongi, andere anticonceptie of medicijnen. Ben je ook echt bezig om zwanger te worden of niet ?
Wanneer heb je die negatieve test gedaan? Als je twijfelt kun je ook altijd even langs de huisarts om je bloed te laten checken!
Hoi hoi Bedankt voor jullie reactie. Maar ben niet bezig om zwanger te worden, theoretisch gezien kan ik niet zwanger worden omdat we het altijd met condoom doen omdat ik geen andere anticonceptie wil gebruiken. ( vertrouwen daarin en vertrouwen in mijn lijf qua zwangerschap is beetje weg) en naar mijn weten geen lek geweest is. Heb getest voor ik " ongi" werd. Deze verliep ook anders als anders. Qua klussen niks anders als anders zat daar ook al aan te denken. Maar ga binnenkort maar ga binnenkort weer x testen omdat klachten toch beetje blijven aanhouden. Gr