Onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kat14, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ben in november voor het eerst zwanger geweest, helaas was dit van korte duur. Met 5,5 week is het misgegaan. In de tijd dat ik zwanger was voelde ik het heel erg. Had echt heeeel veel last van gevoelige borsten. Nu aan het eind van elke maand ben ik weer onzeker omdat ik m'n borsten niet voel. Mijn vraag nu aan jullie: kan dit bij elke zwangerschap anders zijn? Dus wie heeft er bij verschillende zwangerschappen andere symptomen gehad? :(

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik heb 3 hele verschillende zwangerschappen gehad. De ene had ik constipatie, de andere twee niet. De ene kon ik uren slapen, de ander weer niet. Twee zwangerschappen weken op de bank gelegen met misselijkheid. Deze zwangerschap helemaal niet misselijk ja vanaf 11 weken opeens.. Vorige zwangerschappen bijna mijn borsten niet gevoeld, nu iets meer. En soms dagen meer dan anders.

Kwaaltjes zeggen gelukkig helemaal niks over het verloop van een zwangerschap.

3. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik heb vorig jaar een vroege miskraam gehad. Ik heb toen geen test gedaan maar ik wist gewoon 100% zeker dat ik zwanger was en ik was daarbij twee dagen overtijd. Ik had toen echt heel erg veel steekjes in mijn buik en ontzettend zere borsten. 's avonds diezelfde dag was dat ineens binnen een uur allemaal weg en zette mn ongesteldheid alsnog door.

Deze keer heb ik die steekjes amper en verdwenen mijn ontzettend pijnlijke borsten zelfs al 3 dagen vóór mn nod. 2 dagen voor mn nod teste ik positief.
    Ik denk dat het per persoon en per zwangerschap gewoon veel kan verschillen. Don't worry ;)

4. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de snelle reactie! Ben nu toch wat meer gerust gesteld.

5. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Ik heb heb het nu 3 keer meegemaakt en 3 keer anders! Iets wat wel bleef was mijn enorme honger en lege maag in de nacht. Hoeft dus echt niets te betekenen, maar herken heel goed je gevoel hoor: wel/niet/misschien/wel/niet

Suc6 met wachten!!

6. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dank je, ja word zo gek van dat gewacht! Zitten nu in ronde 10. Wil het echt loslaten maar het is zoooo moeilijk! Elke keer als je menstruatie nadert hoop je het zo! Ben nu ook aan het temperaturen maar daar word ik al helemaal niet wijs van!

7. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Ja, ik ben 3,5 jaar bezig geweest en loslaten heb ik nooit gekund hoor. Temperaturen is nog steeds een betrouwbare methode om te kijken of je ovulatie geweest is. Er moet dan duidelijk een temp. Stijging zijn die een aantal dagen aanhoudt. Voor ovulatie was mijn temp zo'n 36,4 en erna zo'n 36,7. Vaak genoeg geen stijging gehad en ging er dan vanuit geen ovulatie gehad te hebben.

Succes verder.

8. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je nu zwanger bent! Gefeliciteerd! Snap dat je het niet kan loslaten zo bedoelde ik het niet, meer zo van er minder mee bezig zijn. Dank je voor je advies, fijn om het er met anderen over te hebben!

9. mmmmmm

mmmmmm Actief lid

5 feb 2011
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring, want ik ben zelf nog maar kort zwanger van ons eerste kindje, maar ik herken wel de onzekerheid, dus wil je heel veel succes wensen!!!

10. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dank je mmmmmm! Jij veel succes!

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier ook echt verschillend hoor. Bij de MA had ik het gevoel dat het raak, geen symptomen voor nod. Nu al zere borsten ruim voor nod, testte ook al 4 dagen voor nod positief.

Bij mijn zoontje hebben we er 23 maanden overgedaan en was ik ervan overtuigd dat het juist niet raak was.

Het kan alle kanten op meid! Succes en positief blijven, hoe moeilijk ook!

12. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    1 zwangerschap was ik pas met 9 weken misselijk en dat bleef aanhouden tot de bevalling. 2e zwangerschap merkte ik weinig behalve dat er flinke aders op mijn borsten zaten. Maar die zwangerschap heeft maar 5 weken geduurd. De derde was ik vrij snel misselijk en die aders zaten weer op mijn borsten. De 4e was ik misselijk voor nod al.(heeft ook 5 weken geduurd
    En nu 3 dagen voor nod vlagen van misselijkheid en pijn in deboobs. En dat zijn maar 2 kwaaltjes die verschillen. Ik heb wel altijd de zelfde kwaaltjes gehad maar niet op dezelfde tijd van de zwangerschappen.

Deel Deze Pagina