Vraagje aan de Gent dames

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Daan81, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hallo,

Vanochtend is onze vierde poging mislukt. Ik ben twee keer eerder kort zwanger geweest van een poging en daarvoor zijn de nodige onderzoeken door het ziekenhuis gedaan i.v.m. herhaalde miskramen. Er is een chromosomenondzoek en stollingsonderzoek gedaan, hier is niets uitgekomen. Via de huisarts vit b6, b12, vit e, vit d en schildklier laten testen. Hieruit kwam dat er sprake was van een lage vit b12 waarde (hiervoor krijg ik nu 1 x in de 4 weken een injectie) en een lage vit d (slik ik nu tabletten voor).
    Het rare is dat we altijd A-kwaliteit embryo's teruggeplaatst krijgen maar er dus niets blijft zitten. Ik denk dan ook dat er een innestelingsprobleem is. Mijn ziekenhuis geeft aan dat zij hier verder niets meer mee kunnen en dat het aan de natuur verder is. Ik zit al een tijdje na te denken om over te stappen naar Gent. Nu is mijn vraag zouden die mij verder kunnen helpen, hebben hun andere technieken/ medicijnen om de innesteling te bevorderen en zou ik daar naartoe kunnen voor een second opinion, alleen gesprek vooralsnog geen behandeling omdat we nog 4 cryo's van A-kwaliteit in de vriezer hebben en die eerst moeten opmaken. Ik wil die nu nietterugplaatsen omdat ik het gevoel heb dat dan toch weer mis zou gaan omdat het probleem niet is opgelost.
    Graag jullie mening/ ervaringen.
    Alvast bedankt!

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    In Gent doen ze standaard na drie dagen assisted hatching maar met topemmy's niet, de schil is dan te dun geloof ik. Maar je kan ze altijd bellen en mailen of vrijblijvend langs gaan. Eerste consul betaal je wel voor. Wij moesten vooraf 100 euro betalen. Weet wel dat ze in Gent veel meer onderzoeken en sommige onderzoeken in eigen lab willen bekijken.

Succes!

3. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Poppetje, thanks voor je antwoord. Goed idee om eerst maar eens te gaan mailen met Gent om te kijken of ze überhaupt wat voor me kunnen betekenen. Mag ik vragen waarom jij voor Gent hebt gekozen? En was je veel geld kwijt voor de onderzoeken?
    Zie dat het voor jou nu spannend gaat worden de komende tijd. Wil je veel succes wensen!!

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik heb tot dusver 133 betaald maar al mijn recente bloeduitslagen vanuit nederland mee genomen. Dat scheelt. Ik heb hier laten prikken op: vitamine b en d, tsh, t4, anti tpo, ana, dhea, amh, fsh.

Wij hebben na een dramatische eerste poging zonder goede bevruchtingen in het Erasmus gekozen voor een second opinion. Buitenland is verder en wij hebben dd en Gent vergeleken en vanwege de mogelijkheden in Gent voor hem gekozen. Ons probleem ligt bij manlief, heeft weinig zaad, hoewel hij de laatste keer op 1,2 miljoen zat. Omdat het emc ineens riep dat het aan mijn eitjes lag zonder onderzoek of wat nu naar hebt. Daar hebben ze een test om te kijken of het zaad wel in staat is te bevruchten. Zo nee hebben zij daar weer een methode voor.

Deel Deze Pagina