Heb een vraag af en toe heb ik savonds last van kramp in buik en straalt door naar mijn rug het duurt dan ook zo 15 min tot 20 min voordat het weer over is zijn dit nu voor weeen duren die dan ook zo lang! weet iemand dit!
heey anja voelt het alsof je ongipijnen hebt en word je buik ook hard? dan kan het voorweeen zijn maar zeker durf ik er niet over te zijn.ik weet namelijk niet of je ze ook al op 37 week kan hebben,het kunnen natuurlijk ook indalingsweeen zijn, als het je onzeker maakt over wat het nou is kan je altijd je vk bellen. liefs rianne
ja het voelt precies als ongesteldheidskrampen ja het kindje is al helemaal ingedaalt kan je dan nog even goed last krijgen van indalings krampen
nou volgens mij niet. heb je het vooral s'middags,s'avonds en s'nachts?misschien zijn het dan toch voorweeen, anders bel je de vk morgen even en leg je het haar voor. dan weet je het in ieder geval zeker, liefs rianne
Ik had rond die tijd ook heel veel last van buikpijn 't voelde echt als ongikrampen....iedere keer dacht ik maar dat 't indalen was, maar dat was 't niet ik wist niet beter dan dat ons meisje al helemaal ingedaald lag. Dus ik besloot om naar het ziekenhuis te gaan en toen hebben ze me na gekeken en ik had toen al 2cm ontsluiting. Ik ben wel geholpen met om te bevallen met 40 weken en 5 dagen omdat mijn vliezen te taai waren ze kon er niet door heen anders was ik al bevallen .....Ik hoop dat het bij jou ook wat oplevert is altijd handig Sucses meid.!
Ik had rond die tijd ook heel veel last van buikpijn 't voelde echt als ongikrampen....iedere keer dacht ik maar dat 't indalen was, maar dat was 't niet ik wist niet beter dan dat ons meisje al helemaal ingedaald lag. Dus ik besloot om naar het ziekenhuis te gaan en toen hebben ze me na gekeken en ik had toen al 2cm ontsluiting. Ik ben wel geholpen met om te bevallen met 40 weken en 5 dagen omdat mijn vliezen te taai waren ze kon er niet door heen anders was ik al bevallen .....Ik hoop dat het bij jou ook wat oplevert is altijd mooi meegenomen Sucses meid.!
Ik heb nooit voorweeën gehad. Wel draai-pijn (meneer besloot met 31weken ongeveer te gaan draaien en dat is ook niet prettig). En ik had op de dag van de bevalling van Ben een harde buik (niet harde buiken... nee één harde buik die de hele dag hard was!) Ik zag het ook wel aan de vorm van mijn buik (kan ik niet uitleggen) en ik voelde me zwaar beroerd. Dat had ik ook bij mijn dochter.