12 dpo bruin verlies?

Discussion in 'Zwanger worden' started by katharina, Jul 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. katharina

katharina Actief lid

May 13, 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Zucht.. vanochtend, op 12 dpo licht bruin, vrij droog, verlies gehad. Het is nu weer gestopt, maar er zat (sorry voor details) een heel donker soort droog vliesje/korstje bij, erg vreemd. Zou dit nog een late innestelingsbloeding kunnen zijn geweest (waardoor je later positief kunt testen?), of zal ik de moed maar opgeven? :( Ik heb dit niet eerder gehad, of het zette direct door in menstruatie en ik heb er geen buikpijn bij gehad.

2. Cara

Cara Actief lid

Jul 19, 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Kan alle kanten op meid!
    Ikzelf heb dit bijna altijd enkele dagen voor m'n nod, maar had het ook toen ik zwanger was.
    Bruin bloed is oud bloed, kunnen gewoon restjes zijn die eruit komen of omdat de menstruatie eraan komt....
    Nog ff spannend afwachten!
    Ik duim voor positief nieuws!! x

3. katharina

katharina Actief lid

May 13, 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Dankje Cara :)

4. Yv86

Yv86 Bekend lid

Dec 14, 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ik zit nu ongeveer op de helft van mijn cyclus en ik heb het ook. De laatste maanden vaker tijdens vermoedelijke eisprong. ik had gister bruinverlies.

5. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ik had zowel bij m'n zwangerschap (helaas miskraam) als tijdens mijn "gewone" cyclussen bruinverlies voor mijn ongi. Het kan alle kanten opgaan. Klopt jou banner?

6. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

Nov 2, 2011
    1,055
    0
    0
    Ik heb het nu op 13 dpo..bij afvegen bruin slijm..er staat een heel heel heel erg vaag lijntje op mijn zw.test....frustratie.! Heel de tijd veel speeksel in mijn mond....pffff is er nog hoop!.?

7. Cara

Cara Actief lid

Jul 19, 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Tuurlijk is er hoop!!
    Bruin slijm is gewoon oud bloed, ik had het verschillende weken bij mijn vorige zwangerschap!!
    Doe binnen 2 dagen nog een testje, normaal moet het dan beter te zien zijn!
    Proficiat meid!! :)

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ohh als je een vaag lijntje had is zeker een goed teken! Welk merk test heb je gebruikt, doe anders morgen weer een testje, hcg hormoon vermenigvuldigd zich om de dag, ik ben benieuwd! Ik hoop het voor je!

Share This Page