Hallo, Ik zit met een vraagje; ik weet dat het mogelijk is van voorvocht zwanger te raken, nu hebben we sex gehad met condoom maar die is gescheurd, dit hadden wij eerst nog niet gemerkt, maar op het condoom zat sowieso zaaddodend middel, mijn eisprong moet nog komen, is er toch kans dat ik zwanger ben?. Liefs Snoopie
Hoe lang duurt het nog voordat je eisprong is? En als je 't niet wilt kun je de morning-afterpil halen....ik weet niet hoe groot je kansen zijn helaas.
mn eisprong is donderdag of vrijdag, heel precies weet ik dat niet, (maar van een 28 dagen cyclus uitgaande), het zou niet gepland zijn maar we zouden er wel voor gaan.
hoi Snoopie, Als je er nog niet aan toe bent nu, dan kan je de moning afterpil halen. Dan het zekere voor het onzekere als je er nog niet aan toe bent.
zaad kan geloof ik een dag of 3 overleven, dus het kan wel.. maar dan moet je wel echt je ei donderdag hebben. de kans is wel klein, maar voor hetzelfde geld is het raak. ik denk toch dat je geduld moet hebben, totdat je kan testen.
zaad kan geloof ik een dag of 3 overleven, dus het kan wel.. maar dan moet je wel echt je ei donderdag hebben. de kans is wel klein, maar voor hetzelfde geld is het raak. ik denk toch dat je geduld moet hebben, totdat je kan testen.