Vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snoopie, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopie

Snoopie Lid

13 jun 2007
    74
    0
    0
    Hallo,

Ik zit met een vraagje; ik weet dat het mogelijk is van voorvocht zwanger te raken, nu hebben we sex gehad met condoom maar die is gescheurd, dit hadden wij eerst nog niet gemerkt, maar op het condoom zat sowieso zaaddodend middel, mijn eisprong moet nog komen, is er toch kans dat ik zwanger ben?.

Liefs Snoopie

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hoe lang duurt het nog voordat je eisprong is? En als je 't niet wilt kun je de morning-afterpil halen....ik weet niet hoe groot je kansen zijn helaas.

3. Snoopie

Snoopie Lid

13 jun 2007
    74
    0
    0
    mn eisprong is donderdag of vrijdag, heel precies weet ik dat niet, (maar van een 28 dagen cyclus uitgaande), het zou niet gepland zijn maar we zouden er wel voor gaan.

4. Michella

Michella Lid

25 jan 2007
    59
    0
    0
    Medewerkerster facilitair Meldpunt
    Rotterdam
    hoi Snoopie,

Als je er nog niet aan toe bent nu, dan kan je de moning afterpil halen.
    Dan het zekere voor het onzekere als je er nog niet aan toe bent.

5. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    zaad kan geloof ik een dag of 3 overleven, dus het kan wel.. maar dan moet je wel echt je ei donderdag hebben. de kans is wel klein, maar voor hetzelfde geld is het raak. ik denk toch dat je geduld moet hebben, totdat je kan testen.

6. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    zaad kan geloof ik een dag of 3 overleven, dus het kan wel.. maar dan moet je wel echt je ei donderdag hebben. de kans is wel klein, maar voor hetzelfde geld is het raak. ik denk toch dat je geduld moet hebben, totdat je kan testen.

7. Snoopie

Snoopie Lid

13 jun 2007
    74
    0
    0
    Bedankt voor jullie snelle antwoorden, ik ga het afwachten!.

Liefs Snoopie

Deel Deze Pagina