Wil het gewoon even kwijt: ik ben vandaag bij de gyn geweest om (koper)spiraaltje te laten verwijderen.... Nu is het echt: we gaan voor een vierde kindje!! Nu we de knoop doorgehakt hebben ben ik zo ontzettend blij. Het blijft ook net zo spannend, of het nu de eerste, tweede, derde of vierde.... is. Zo gaaf, nog een keertje alles meemaken, spannend, testen, kindje in je buik, bevalling, pruts op je buik.... Ik hoop dat alles goed gaat... Zijn er meer die voor een vierde kindje gaan? (Ik vond geen actief onderwerp bij de zwanger worden clubs). Sorry voor het ego berichtje maar moest het even van mijn dakschreeuwen Groetjes Soit
Het is geen ego berichtje hoor! Natuurlijk ben je weer net zo blij. Dat begrijp ik wel. Geniet er van !!
Leuk, op naar de 4e! Heb er geen ervaring mee, en verwacht dat het bij ons bij 2 (of misschien 3) zal blijven, maar herken me wel in dat het net zo spannend weer is! Wij zijn nu bezig voor nr 2 en had verwacht dat het allemaal wat minder spannend zou zijn dan bij de eerste, maar het lijkt alleen maar erger geworden . Hopelijk heb je snel geluk!
Hey emily, dankjewel. Tof dat jij ook weer voor een kindje gaat. Vooral die eerste tijd als je er voor gaat is zo spannend he, ben ik het wel, ben ik het niet... Etc... Succes iig, hoop dat je snel zwanger bent!
Wij willen ook graag voor een 4e! Maar m'n man moet eigenlijk eerst weer werk hebben, dus nog ff geduld. Spannend weer hè? En succes!
Wat leuk! En het blijft spannend inderdaad Wij gaan voor een 3e en ben stiekem weer bloedfanatiek hoor We hebben afgesproken dat we het z'n gang laten gaan en niet gericht willen vrijen maar toch vind ik het moeilijk. Ik zou eigenlijk ook niet gaan tempen maar ga deze ronde toch overstag hihi Gewoon om mijn eisprong te spotten want ik ben erg onregelmatig ongesteld. Scheelt me weer te vroeg testen
Oh super spannend!! Heerlijk toch...idd of het nou je eerste tweede of derde is...het blijft hetzeflde. Wij gaan voor nummer 3, voor mij nummer 2 uit mijn buik..de oudste hebben we geadopteerd uit CHina.
@ sterre' haha heel herkenbaar. Mijn man vind dat ook niks gericht vrijen, we zien het wel zegt ie altijd. Maar als vrouw ben je daar zo anders mee bezig. Je let toch op de dagen, waar je in je cyclus zit,,ennuiteindelijk is het jouw lijf waar je van alles in voelt.... Zei,al tegen hem: doe maar ff een rondje ZP, dan zie je meteen dat je niet de enige (en laaang niet de ergste ) ben! Succes, hoop dat het snel raak is voor je! @ twoboys: wat bijzonder dat jullie een kindje geadopteerd hebben, hoe gaat het met hem/haar? Tof dat jullie voor nog een kindje gaan!
@ Sam, leuk! Hier ook 1 jongen en 2 meiden (de oudste is een jongen)... Ben nu al heeeel benieuwd wat daar in de toekomst nog bij mag komen.... Jij vast ook.
Ik dacht dat ik het nu, bij de derde, minder spannend zou vinden. Maar helemaal niet! Ik heb er echt zin in!
ik vind wel dat de 1e geboorte het meest bijzonder is. Het is me het meest bijgebleven en zó speciaal om voor het eerst mee te maken... Maar wat betreft zwanger worden enzo; altijd weer net zo leuk en spannend
Haha ben het qua bijzonderheid met je eens idd maar ik zal het maar niet over m'n 2 en 3e bevalling hebben helaas is dat wat te goed bij gebleven!