Dag dames ik ben vandaag alweer 21 weekjes zwanger en het aftellen is begonnen! Nu vroeg ik me af vanaf wanneer je de beeb echt iedere dag moet voelen of wanneer ik me zorgen moet maken...? Ik voel dr namelijk sinds eergister veeeel minder als gewoonlijk... Normaal ben ik niet van de paniek en snel bellen maar denk dat ik morgen toch maar even het zh bel als het vandaag ook zo blijft... Voel me er toch niet prettig bij
Volgens mij is het vanaf een week of 28 pas "normaal" als je de baby elke dag voelt, maar als jij je onzeker voelt moet je gewoon bellen hoor! Liever een keer te vaak....
Vanaf week 28 is mij vertelt dat je het elke dag móet voelen. Als je het nu nog wel voelt maar niet meer zo vaak kan het ook dat je kleine gewoon verschoven is en naar binnen toe schopt bijvoorbeeld. Je zult mogelijk eerst het advies krijgen om er rustig voor te gaan zitten, werkt dat niet dan een uur op je linkerzij liggen. Cola drinken wil nog wel eens werken en idd ZH bellen als het zorgen maken niet minder wordt. Ze zijn meestal niet zo beroerd om n keer extra te luisteren, zorgen maken is ook slecht voor de baby, en haar mama!! Succes!
Ja, rond die tijd voelde ik ook soms een dag niets. Maar s'avonds kwam die altijd wel even 'kijken'. Maar echt alleen als ik s'avonds rustig op de bank zat. Idd cola helpt om de baby wakker te krijgen. Ook snoepjes en koffie reageert hij hierop. ALs je je echt heel veel zorgen maakt, zou ik gewoon even de VK bellen. Succes ermee en hopelijk voel je kleine weer snel.
bedenk wel dat als je het ZH belt ze nog geen CTG kunnen doen omdat de baby nog te klein is en dus steeds wegzwemt. veel meer als hartje beluisteren zullen ze dan niet doen. zo is mij hier in het UMCG tenminste verteld. maar war al gezegt is hierboven pas vanaf 28 moet je elke dag wat voelen. ik zou me dus niet teveel zorgen maken als ik jou was.
Ben nu bijna 21 wken zwanger,maar voel de kleine man soms de hele dag door heel duidelijk en dan de andere dag niet of nauwelijks. ook ligt mijn placenta voor,daar ligt het ook aan. denk om eerlijk te zijn niet dat je je zorgen hoeft te maken.dit is mijn derde en het was bij alle kids anders van drukte in mijn buik tot extreem rustig.Je beeb heeft nog veel ruimte dus kan nog wat kanten op zwemmen he
Ik had gisteren op de parade al een snoepje gekregen van een vriendin en 5 min later gaf ze een schopje dus dat was wel even geruststellend. Normaal is ze er iedere ochtend en avond als ik wakker word en ga slapen en dat is dus al 2 dagen niet meer. Ze schopt me sinds 2 dagen niet meer wakker vandaar... Als ik ga spelen met me buik reageert ze ook niet Ze gaf net wel een schopje maar het is zoooo weinig
Met 28 weken moet je je kleine ieder dagdeel voelen.. Wat wel kan zijn, is dat je je kleine niet voelt omdat je zelf erg druk bent Niet teveel zorgen maken, alles komt goed.
Ik had dat ook bij ons prinsesje en van de gynaecoloog moet ik haar vanaf week 28 elke dag voelen en dat ze naar behoren nu!!!!
Ik ga morgen zowieso wel even bellen dat het ineens zo rustig is terwijl ze vanaf 17 weken iedere dag aanwezig is.. Ff aangeven. Ook even doorgeven dat ik de afgelopen week gewoon giga snel pijn in me flikker krijg, pijn in me rug, spieren in me kont, me liezen en me heupen. Kijken wat ze zeggen, voel me lichamelijk niet zo tof meer iig