vraagje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door marieke1610, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoihoi

even een vraagje over FF.
    Als ik mijn tempkaartje scohtends wil invullen geeft ie zon kalendertje...
    daarop geeft FF bij 26 juni een wit vakje aan...ik vraag me af wat dit betekend?

Hij geeft aan dat ik 7 juni mijn ei heb gehad...dit klopt aardig met mijn banner hier. Ik had vorige maand een cyclus van 28 dagen dus daar ben ik dit keer vanuit gegaan. dan zou ik dus de 21e ongesteld moeten worden dat is donderdag. eerst dacht ik dat t witte vakje dan betekende dat FF zegt dat ik ongesteld moet worden. maar dat zou een cyclus zijn van 33 dagen en dit heb ik nog nooit gehad. Deze maand is mijn eerste keer dat ik temp dus FF kan het niet terug zien van andere cylcussen.
    Ga er dus vanuit dat t witte vlakje niet betekend dat k die dag ongesteld moet worden, maar wat betekend t witte vlakje op de 26e dan wel?

liefs marieke

2. hihi nu deed de pagina het wel goed (deed t de hele dag slecht bij mij, kon nergens op klikken) en heb even op help geklikt. daar zag ik staan dat het witte vlakje de dag is dat je kan testen. nog wel vrij laat vind ik zelf dus daar ga ik lekker niet naar luisteren hihi

maar goed ik heb dus eigelijk mijn antwoord al en hier kan dus een slotje op!

3. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik denk dat FF dan uit gaat van een maximale luteale fase van 18 dagen, omdat je geschiedenis niet bekend is. De 26e is dan 19 dagen na je eisprong, dus 1 dag overtijd bij een maximale luteale fase.
    Gok ik zo :)

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Klopt helemaal, Wens!

Deel Deze Pagina