Na een rot periode weer spannend Elke maand weer pijn me borsten Misselijk Maagzuur enz enz Maar deze maand Beetje pijn me borsten maar meer niet Morgen is mij NOD maar normaal ben ik deze dag al ongi Vanmorgen ongi krampen maar was zo weer weg Beetje moe meer niet. Duimen jullie mee. Morgen ochtend testen. Ben zo bang voor teleurstelling ( dagen geleden ook getest negatief ( veeeel te vroeg)
Ga je vanmorgen nog een test doen? Ochtend urine is misschien net iets beter in een vroeg stadium... Ik duim met je mee!
Net met action test weer getest en omo wit maar ook geen duivels Gevoelige borsten Kleine krampjes Witte vloed is meer Verder niks.
Altijd fijn die positieve berichten Zo bang dAt me kansen voorbij zijn na bijna 2 jaar hoop ik nu op een goeie zwangerschap
Die van action schijnen ook weer niet zo betrouwbaar te wezen ( al lijkt het de laatste tijd met alle zw testen niet in orde te wezen als je zo om je heen hoort en leest!) Ik zou je aanraden naar de kruitvat of etos te gaan en daar die van 2 voor 5 euro te halen en morgen ochtend te testen. Misschien ben je nog te vroeg of maak je langzaam hcg aan. Duimen draaien !