Als ik Anouk op bed leg zorg ik er altijd voor dat ze tot dr schouders onder de deken ligt. Maar de afgelopen dagen merk ik dat ze zich al omhoog werkt, of dit met de krampjes te maken heeft weet ik niet. Ik vind haar in ieder geval redelijk vaak ver boven de deken, dat eigenlijk alleen dr benen er nog onder liggen. Vanaf hoeveel weken mag ze in een slaapzak? Misschien dat dit ook beter is aangezien het nu steeds warmer wordt. Alvast bedankt voor de reacties... Liefs, Duveldraakje
Dat kan nu al, als je maar een klein maatje gebruikt. Bij de hema hebben ze mt 56. Evt kun je, als de armsgaten te wijd zijn ze een beetje innemen met een paar steekjes. Je kunt nu een zomerslaapzak gebruiken en dan geen dekentje over doen, of een lakentje als je dat te koud vindt. Tymen slaapt altijd in de slaapzak, als het warm is zonder broekje en sokjes en dekentje.
Kian ligt sinds deze week in een zomerslaapzak met verder nix, want anders 'raced' ie heel zn bed door!
Ons mannetje slaapt ook in een slaapzakje. Hij had ook de gewoonte om zijn dekentjes weg te trappen. Ik vind het erg gemakkelijk. Ook als we bijv. naar de camping gaan. Hoef ik niet die dekentjes, lakentjes etc. mee te sleuren. Greetz, Ellis76
Ik heb de kleine vanaf t begin in een slaapzak van de hema kunnen doen, maatje 50-56... zij zijn ook ongeveer de enige die kleine slaapzakken hebben