hoevaak seks

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Minimi12, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Hallo dames.

Ik wou eens weten wat jullie verteld is, of wat jullie ervaring is.
    Mijn ha vertelde me dat het beste is om 2 dagen niet te doen en dan wel. Zodat de zaad van goede kwaliteit is.
    Maar ik zie soms ook dat mensen het om de dag doen.
    Dus ik vroeg me af wat denken jullie, ervaren jullie?

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Wij klussen om de 2 - 3 dagen....

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik heb gelezen dat om de dag t beste is, maar weet dus niet of t waar is...

4. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij deden de eerste twee maanden elke dag rond mijn vruchtbare periode, de derde maand om de dag en zie daar mijn banner ;)

5. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

volgens mij is om de dag het beste

6. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Oké verschillende meningen ervaringen dus. Ja ik heb ook begrepen dat het beste is gewoon heel de maand te klussen en niet alleen tijdens je eisprong.

Floortje27 gefeliciteerd. Spannend hoor. Dus doordat je het veranderde in om de dag is het gelukt.

De ha heeft nadrukkelijk gezegt om de dag is te veel. Dus ja ik vinderdaad het wel moeilijk.

7. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Wij deden het gewoon iedere dag en telkens zwanger in ronde 1.

8. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

ja maar het heeft maar ongeveer 4 dagen zin want dan zijn vrouwen alleen maar '' echt'' vruchtbaar... maar keer extra kan nooit kwaad ;) :p

ben zelf ook al 3 maand bezig ongeveer en plan niet precies wanneer en het werkt dus blijkbaar niet zo makkelijk... je moet echt je eisprong weten maar ben helaas zo onregelmatig ook nog...;)

9. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.127
    294
    83
    Wij doen het echt om de dag en afgelopen weekend (vruchtbare periode) vier dagen achter elkaar. Hoop dat het heeft gewerkt.

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Van mijn gynaecoloog "moest" het iedere dag van de vruchtbare periode.

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wij waren gewoon bezig wanneer we zin hadden.
    En ik was bij beiden meteen zwanger (ik had cyclussen van 45+ zelfs).
    Bij de eerste waren we zelfs maar 2 keer bezig geweest die cyclus, denk dat er wel 2 weken tussenzat of iets.
    Naar mijn idee doet liefde en passie echt wonderen.
    Mits je natuurlijk geen vruchtbaarheids problemen hebt.

12. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Mooi tips! Wij gaan voor Ronde 1 deze maand, dus eens kijken wat er klopt aan het einde van de maand, hihii

13. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Wij doen ook gewoon wanneer we zin hebben, maar gebruik wel ovulatie testen en als die 2 dagen posi zijn die twee dagen dan. En ook ik ben redelijk snel zwanger.

14. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Niet zo heel planmatig echt om de dag ofzo. Gewoon wanneer we zin hebben, maar wel extra je best doen in de vruchtbare periode. De ene maand is dat dan een week lang dagelijks, de andere maand een enkele keer. De ronde waarin ik laatst zwanger werd (helaas geen goede zwangerschap) zelfs maar 1x voor eisprong gedaan, maar toevallig wel een goed getimede (precies de avond voor de eisprongdag) - niet bewust zo gepland, maar pakte toevallig goed uit.
    Overigens gold dat voor beide zwangerschappen, beide keren een 'precies op tijd' momentje. Bij de vmk dus de avond ervoor, en bij mijn dochter zag ik 's ochtends wat vruchtbaar slijm en hebben we het meteen gedaan, dus was waarschijnlijk precies rondom het moment dat het eitje sprong.

15. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Omdat dit onze eerste maand is dat we gaan klussen voor het echt vind ik het allemaal heel spannend.

Maar ik slik al meer als een jaar geen pil meer. Heeft te maken dat ik een lange tijd vrijgezel was. Min cyclus liep eigenlijk vrij snel meteen goed en heb dus ook echt rond de 15de-16de dag slijm. Maar dan betekend het dus dat je echt vruchtbaar bent? Want dat is ook wel een sochtends en ja dan hebben wij geen tijd om te klussen......

16. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Als je de avond ervoor wél klust zit je helemaal goed hoor :).

17. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    O dus als ik dan sochtends wit slijm heb en ik weet dat we de avond van tevoren hebben geklust, dan mag ik blij zijn? Hihihi

18. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja ik deed nog wel meer dingen anders en misschien net geluk die maand je weet het nooit. Hoop voor je dat het heel snel raak is!

19. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Oké ja sommige doen het dus wel echt in de vruchtbare periode. Wat ik heb begrepen om even duidelijkheid te geven. Is als je alleen in die periode doet is de eerste keer niet goed. Omdat het zaad dan te lang heeft stil gestaan. Daarom doe ik he 2 dagen niet dan een dag wel. Om te zorgen dat het zaad goed is.

Maar mijn cyclus is nog niet helemaal regelmatig. Ik heb nu een cyclus gehad van 20.30.34 en 39 nu zit ik op dag 18 en merk ik witte afscheiding en steken rechts onder in me buik. Dus misschien mijn eisprong. Ik weet het niet.

Aan de ene kant elke dag tijdens.de vruchtbare periode heeft wel iets. Maar ik ben al juist vang dag je het te vaak dort waardoor de zaadlading niet goed is.

20. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.127
    294
    83
    Zelfs als je twee avonden daarvoor heb geklust kan het nog raak zijn! Zaadjes blijven langer leven!
    Overal staat het toch weer anders! De kerend at we het gedaan hebben, hebben we het ook met veel liefde gedaan! Ook al was het 4 dagen achter elkaar!

Deel Deze Pagina