Hoi, Sophie krijgt de friso preventief hypo,mag je nu wel of geen rijstebloem er door heen doen? Groetjes,
Je mag nutrix door alle soorten melk doen. Alleen bij hypo-allergene melk heb je meer nodig om het dik te krijgen, die melk bindt minder goed
Als je prevetief hypo geeft neem ik aan dat je dat doet om allegrieen te voorkomen. Het beleid voor kinderen met een vehoogde kans op allergieen is wachten met bijvoeding (dus ook nutrix) tot ze 6 maanden oud zijn. (eigenlijk geld dat voor alle kinderen, maar het advies worst alleen bij allergische kinderen of kinderenmet een verhoogde kans op allergie gegeven) Dus het is slimmer om te wachten tot ze 6 maanden oud is.
maar wat moet je dan eventueel door de fles doen,om de voeding wat zwaarder temaken? ik geef nu al 210 ml en 7 schepjes... groetjes,
Ik zou eens overleggen met het cb. FV voor hongerige baby's zijn niet hypo-allergeen dus dat is lastig. Bij ons CB werd ook wel eens over fantomalt gesproken. Misschien kun je daarover eens overleggen?
Toet, misschien dat de rijstebloem van Biobim een oplossing voor je is? Deze is speciaal ontwikkeld voor kinderen die gevoelig zijn voor allergieën etc. Neem anders even een kijkje op www.biobim.com Ik ken het zelf (nog) niet maar wil het wel gaan geven als blijkt dat Biobim net zo 'goed' is als Nutrix. Ik hoop dat het wat voor je is
Elena krijgt ook hypo-allergene melk. Ben net nog bij de kinderarts geweest en ik mocht gewoon bambix rijstevlokken en zelfs koekjesmeel bij de melk doen om ze dikker te maken.Nutriton verdraagt Elena niet en ik moet de melk enorm veel verdikken omdat Elena heel veel pijn heeft van haar verborgen reflux....