Hoi, hier weer een nieuwe ronde, ik zit nu op dag 11 na menstruatie. Dus bij een cyclus van 28 dagen 3 dagen voor de eisprong.. Nu heb ik vanmorgen een test gedaan met cb digitaal en natuurlijk een leeg icoon.. Maar wil de testen wel bewaren. Om te kijken of ze oplopen.. En nu kreeg ik vanmorgen 3 streepjes ipv 2 ik heb de test 3 keer herhaald want dacht aan een fout. Tuurlijk zijn de testen digitaal en mag je de strips niet zo aflezen. Maar dit doe ik al 2 maand en ze lopen mooi op en hadden altijd 2 strepen.. Nu 2 uur later staan ze er nog net zo op. Dus droog zijn ze nu wel denk ik. Wie herkent dit? Voeg even een foto bij. Bedankt alvast voor de reacties. View attachment 361131
Deze digitale testen zijn er niet om streepjes mee af te lezen, dit is dus ook totaal niet betrouwbaar!!! Gewoon afwachten tot wanneer deze verschijnt!! Je ei kan best wat later komen.
Ja ja i know! Maar als je op eject klikt krijg je de sticks in je handen.. ik bewaar en vergelijk ze elke dag vorige maand ook gedaan met dezelfde testen en wist precies waneer mijn ei was. Dit had ik dus nog nooit mee gemaakt