vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lyan, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyan

lyan Lid

5 sep 2006
    37
    0
    0
    Hallo
    Ik heb even een vraagje.
    Twee jaar geleden heb ik een prachtige zoon gekregen en wil graag een tweede kindje erbij.
    Nu heb ik in sep. een miskraam gehad, in feb een leeg vruchtzakje dat weg is gehaalt door een currutage, En nu last inmei een leeg vruchtzakje wat we eerst afgewacht hebben of het spontaan kwam maar dat wilde niet toen met pillen en daarna bleef er nog een stukje achter en hebben ze als nog een curretage gedaan.Nu hadden we eigenlijk besloten om het even aan de kant te zetten maar onze wens is zo groot dat we het nu alweer willen proberen vinden jullie dit verstandig of zouden we beter nog kunnen wachten.En zou er een kans zijn dat het goed kan gaan heb allerlei onderzoeken gehad en heb 3 kinderen.De laaste is van mijn huidige man.
    groetjes lyan

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Lyan,

je mag gewoon weer proberen zwanger te worden, het heeft geen meerwaard eom een poos te wachten, medisch gezien. Maar je moet er wel aan toe zijn na twee miskramen. Beslis dit samen met je man. Het feit dat je al 3 kinderen hebt, en ook een kind van je huidige man is hoopvol. Ook de miskramen _ al zijn ze heel verdietig- bewijzen dat je gewoon zwanger kunt worden. Geduld en hopelijk gaat het de volgende keer wel goed. Ik neem aan dat je foliumzuur gebruikt. Je kunt daarnaast ook extra vitamine C nemen, het is niet helemaal bewezen maar wel aannemelijk dat dat helpt om een goede placentatie te bevorderen.

Mirjam

Deel Deze Pagina