slecht slapen door nutrilon?

Discussie in 'Voeding' gestart door Bryan2013, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bryan2013

Bryan2013 Actief lid

17 nov 2013
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Onze kleine krijgt vanaf de geboorte friso. Hij is erg hongerig en na paar weken overgestapt naar friso extra. Nu sinds 3 weken geven we nutrilon standaard een in de avond forte.
    Dit omdat een vriendin 3 pakken overhad en haar kleine nu andere voeding moet.
    Scheelt veel geld maar daar gaat het niet eens zo om. Ik las dat friso en nutrilon weinig verschillen. Weer zijn langzaam overgestapt Door te mengen.

Nu zijn de nachten al dagen een hel. Hij gaat al huilen bij naar bed brengen en in de nachten kunnen we er wel 7x uit! Vannacht zelfs weer een fles. Terwijl hij al weken doorsliep!

Op de een of andere manier heb ik het idee dat het met de voeding te maken heeft.
    Zal ik terug gaan naar friso?
    Maar als ik hem bij me leg valt hij wel in slaap. ...
    Hij is 4 maanden en een week en weegt ruim 7 kilo.

Wat moet ik nou? Zal het echt de voeding zijn???!!!

2. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp niet zo goed waarom je over wil stappen? Je vriendin heeft wat pakken nutrilon over maar waarom zou je overgaan dan? Bevalt Friso je niet? Ik heb ook Friso en bevalt me erg goed! Ik zou persoonlijk niks wijzigen als het goed gaat, als ze goed groeien en gezond zijn waarom zou je dan voor andere voeding kiezen?

3. adi

adi Niet meer actief

Ik zou echt niet zomaar overstappen van ene naar andere voeding. Sommige baby'. Kunnen daar goed tegen, maar er zit wel degelijk verschil tussen de merken, al is het qua smaak, dikte en bepaalde ingrediënten.
    Overigens konden mijn kinderen absoluut niet tegen nutrilon of jbpm (nutriton), maar hebben Friso altijd goed gedronken.

4. Bryan2013

Bryan2013 Actief lid

17 nov 2013
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ok duidelijk! Ik ga strax gewoon weer friso halen!
    Ik las overal dat het bijna hetzelfde is en dat het cb ook zegt dat dat geen probleem is. Dus k dacht Het maakt niet uit
    Stom!
    Zal ik eerst mengen of niet?

Deel Deze Pagina