cytotec

Discussie in 'Miskraam' gestart door cat2, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Gister heb ik cytotec gebruikt. Ik heb het idee dat ik wel een vruchtzakje heb gezien. Het was een witachtig iets. Het was geen stolsel en net voordat ik het verloor voelde het vreemd in mijn baarmoeder. Dit gevoel heb ik daarvoor en daarna niet meer gehad. De krampen zijn daarna niet meteen afgenomen, het heeft nog wel een uurtje ook of zo geduurd voordat de krampen afnamen. Klopt het dat de krampen afnemen zodra het vruchtzakje is uitgedreven? Ik heb volgende week controle afspraak om te kijken of alles schoon is. Ik hoop het wel.

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Bij mij was de vruchzak vleesachtig en ook zo'n kleur. Het voelde anders dan stolsels, ik voelde het er echt een soort uitglijden.
    krampen namen altijd af als vruchzak eruit was (en kindje de laatste keer), maar zijn soms daarna weer begonnen na een korte tijd omdat de placenta er nog uit kwam.

Sterkte!

3. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik weet niet of de placenta er ook uit is gekomen, ik voelde er 3 keer iets groters uitkomen. 2 delen 1 seconde na elkaar, het 3e deel later. De rest was alleen bloed. Ik voel nu 2 dagen later alleen een pijntje aan de linkerkant van mijn buik. Hebben meer mensen dit gehad? Kun je zelf merken of er weefsel is achtergebleven na gebruik van cytotec?

4. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ik merkte het zeker dat er weefsel was achtergebleven. Ik had van die vervelende stekende pijnen bij mn baarmoedermond. Die werden met de dag erger. Ik wist dus dat het niet goed zat en kreeg een paar dagen later een curretage.

Heb toen ook meiden gesproken die na een paar dagen pas het vruchtje verloren na de cytotec en onlangs een collega die vertelde dat ze na twee weken weer schoon was en dan weer een dag bloed verloor en dan weer niet.

Misschien was alles er bij mij wel na een paar dagen zelf uitgekomen, maar de gynaecoloog wilde toch de curretage doen en ik was al meerdere dagen niet lekker dus wilde er echt vanaf.

Heel veel sterkte! Het is niet niks..

5. cat2

cat2 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie!

Ik heb nu menstuatieachtige pijn. Eigenlijk is de miskraam sowieso overgegaan in normale menstruatie. Ik verlies dus ook nog bloed, het is wel iets meer dan normaal de 4e dag van de menstruatie. Maar ik heb wel het idee dat het heel langzaam minder wordt.
    Maar die menstruatieachtige pijn is dat nou normaal dan? Of zou dat een teken zijn dat er nog weefsel zit? Ik word er wel weer een beetje gek van zo.

6. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Bij mij duurde het ook maar een uurtje. Daarna liep het gewoon als een menstruatie. Paar dagen later echo laten maken en was alles schoon.

Deel Deze Pagina