Beste verloskundige Ik heb van de week ook een vraag hier gesteld maar helaas is het een miskraam geworden. Voor zover ik weet . Heb 5 positief testen gehad van cb 1-2 wekwn. Was ontzettend misselijk alle symptomen. Afgelopen vrijdag verloor ik na wat donker gele afscheiding een soort vliesje dacht misschien het vruchtje .. dag erna ben ik erg gaan bloeden en hebben ze in het ziekenhuis mijn hcg geprikt en was niets meer van te zien. Mijn echo konden ze alleen nog slijmvlies zien. Maar ik weet zeker dat ik zwanger was . Hoe kan dat er niks meer van te zien is ? En is het mogelijk het vruchtje eerst te verliezen en erna te gaan bloeden ? Ik zou 5 weken zijn geweest die vrijdag. En nog een laatste vraag is er nog hoop na 3 x ditzelfde te hebben meegemaakt? Bedankt alvast
Hallo, Aangezien je positieve testen hebt gehad is het zeker dat je zwanger bent geweest. Als het al heel 'vroeg' mis gaat kan het zijn dat je lichaam het gewoon resorbeert/opneemt. Ook kan het zijn dat je hCG al de afgelopen dagen aan het zakken is geweest en dat je het vrij snel verloren bent toen het bloedverlies begon. Indien je dit nu 3 keer op rij meemaakt mag je eventueel verder onderzoek laten doen bij de gynaecoloog. Voor meer informatie hierover zie de volgende link: NVOG Dit zijn informatiebrochures: kijk bij 'herhaalde miskraam'. Sterkte, Groetjes Gea