Hallo. Ik heb 3 dagen geleden geen 'veilig' sex gehad met mijn vriend, ik ben niet aan de pil en wij hebben dus ook geen condoom gebruikt. Na hoeveel dagen kun je dan het beste een zwangerschapstest doen? Wij hebben ook overwogen the morning after pil te halen? Hoe werkt dit? Moet je eerst een testen doen en als daar uit komt 'niet zwanger' dan alsnog deze pil nemen? Mvg.
Ik zou even de apotheek bellen en vragen tot wanneer je die morning afterpil in kan nemen. Anders kun je deze gewoon slikken en klaar. Kan het niet meer, doordat er teveel tijd verstreken is dan afwachten of je ongesteld word, na drie weken een test proberen als je nog niet ongesteld bent geworden.
Hoi hoi, De morning afterpil kan je gebruiken binnen 72 uur nadat je onveilig seks hebt gehad. Je kan nog geen test doen want die zal dan waarschijnlijk negatief zijn. Weet jij toevallig wanneer je voor het laatst ongesteld bent geweest?
Ik haal uit je bericht niet of je überhaubt een baby wil? Omdat je pas na 3 dagen je afvraagt of je een MAP kunt gebruiken..
Ik heb nog maar 19 en ga nog naar school, maar stel ik ben zwanger willen wij het niet laten weg halen. Maar omdat wij nog zo jong zijn is het ons liever van niet.
Oke bedankt. De laatste keer was van 10 tot ongeveer 16 maart, ik zet altijd een kruisje in mijn kalender om dit bij te houden
Dus eerdaags moet je weer ongi worden?? is je cyclus regelmatig?? want 14 dagen na je ongi heb je ongeveer je eisprong als je regelmatig ongi bent. dat zou betekenen dat je de week van 24 maart vruchtbaar was. en dat zou betekenen dat je deze week weer ongi moetworden ? maar dat is alleen als je regelmatig ongi bent je kan dan vanaf de dag dat je ongi moet worden testen Maar gezien het 3 dagen geleden is denk ik niet dat je zwanger bent, tenzij je ongerelmatig ongsteld bent dan kna het nog alle kanten op