Vraagje over extra slijmverlies...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bregt, 12 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bregt

    bregt Actief lid

    27 sep 2006
    399
    0
    16
    Hallo meiden, hier even een vraagje van mij aan jullie over slijmverlies. Hoort exta, dus meer dan normaal, slijmverlies (en dan vooral creamy) ook bij de eerste symptomen?
    Sinds gister en vandaag heb ik echt super veel :oops: Ook al een paar dagen lichte krampjes in mijn onderbuik. Ik ben ervan bewust dat je lichaam je soms goed in de maling kan nemen...Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

    Liefs Bregt
     
  2. lolly

    lolly Fanatiek lid

    20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Bij mij hoort er in ieder geval wel bij.
    Soms heb ik er een paar dagen minder last van en dan een paar dagen behoorlijk veel afscheiding.
    Maar er zijn ook vrouwen die juist droger worden als ze zwanger zijn.
    Hopelijk geldt dit voor jouw niet en test je over een paar dagen positief.
    Succes.
     
  3. loveya0020

    26 jul 2007
    11
    0
    0
    middelburg
    ik heb dit vandaag ook bij mezelf gemerkt. ik was de grote boodschap aan het doen en wil ik afvegen zie ik een hele draad doorzichtig tot wit slijm echt wel paar centimeter lang. bedoel jij zoiets? (sorry voor de details)
    ik weet ook niet echt of het een verschijnsel is. weet ook niet of ik zwanger ben
     
  4. lolly

    lolly Fanatiek lid

    20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Als je afscheiding hebt waar je draden van kan maken zit je
    waarschijnlijk in je vruchtbare periode.
    Ik heb vooral afscheiding die melkachtig van kleur is.
    En deze is ook waterig.
     
  5. bregt

    bregt Actief lid

    27 sep 2006
    399
    0
    16
    Nee ik heb geen draderig doorzichtig slijm, dit lijkt meer op vruchtbaarslijm. Ik zelf heb waterige, melkachtige afscheiding. Net of heb je meel opgelost in water....zonder klonten dan :)
     
  6. heidi77

    heidi77 Bekend lid

    12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ik heb ook die melkachtige afscheiding net of je meel in water hebt gemengt en dan vanavond na grote boodschap(sorry) ineens wat licht wit rose.....Ik zit op dag 18/19 van mijn cycles dus nog 10 dgn te gaan tot nod.....Ik heb ook last van mijn tandvlees sinds gisteren .....zou dat wat kunnen betekenen....gr heidi
     

Deel Deze Pagina