vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nad, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu meer dan 1 jaar gestopt met de pil. altijd een regelmatige cyclus van 34 dagen gehad.

nu de laatste 3 maanden een van 40 dagen ongeveer gehad. ik zou volgens deze cyclus afgelopen week woensdag ongesteld moeten worden maar nu was ik al 2 weken terug ongesteld dus weer een oude van 34 dagen

nu zit ik met het volgende. normaal heb ik de eerste dag alleen wat donkere bruine bloedverlies een beetje maar. de volgende dag of die avond al word ik zwaar ongesteld. nu had ik vanaf dag 1 tot 3 dat lichte bloedverlies donker bruin alleen bij het plassen. enwat licht rose verder helemaal niets. wel had ik ontzettend buikpijn menstruatiepijn en de hele dag het gevoel alsof ik gewoon zwaar ongesteld ben maar wanneer ik naar de wc ga dan is er gewoon niets.

na 3 dagen kwam om zaterdag tog de menstruatie. voor mijn gevoel wel anders dan anders. deze duurde 5 dagen. dus intotaal met die eerste 3 dagen had ik 8 dagen.. wat normaal nooit zo is normaal heb ik altijd maar 5 dagen en dan ben ik klaar.

hierna bleef ik ontzettend buikpijn houden en mensrtuatiepijn lage rugpijn. ook werk ik ziek.. veel last van mijn keel ik dacht mischien heb ik die andere klachten omdat ik ziek word ofso..
    nu zijn we 2 weken verder en ik heb nog steeds lage rugpijn elke dag buikpijn het is menstruatie pijn en gewoon buikpijn me darmen zijn helemaal van streek soms zelfs diaree.. verder ben ik elke ochtend misselijk nog niet dat ik moet overgeven maar wel gewoon misselijk..

het rare vind ik dat de menstuatie pijn blijft na 2 weken dit heb ik normaal nooit.

ik word nu zo onzeker en weet niet wat ik ervan moet denken

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Wat vervelend dat je deze klachten hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt. Mogelijk is die bloeding een innestelingsbloeding geweest en is er toch sprake van een zwangerschap. Zeker omdat de klachten die je hebt kunnen duiden op een zwangerschap. Misschien is het verstandig om toch een zwangerschapstest te doen. Zo krijg je hopelijk meer duidelijkheid. Succes!

Groetjes Monique

3. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor het antwoord,

inmiddels tog maar een test gedaan want werd gewoon gek maar die was negatief..

ik dacht ik zet alles gewoon van me af en zie het wel alleen nu schrok ik net :) van me tepels die duidelijk donkerder zijn geworden omdat ik daar altijd op let weet ik nu gewoon dat ze normaal niet zo zijn. het valt gewoon op.

maar ja ik denk dat het gewoon afwachten is

Deel Deze Pagina