vk geweest

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramona, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Nou ben net terug van de vk en ze willen er nu niks aan doen helaas mag dus nog lekker zo doorlopen

    De kleine lag nu wel helemaal goed en kon nou niet meer terug met zijn hoofdje ook was het goed gezakt maar dat wil allemaal niks zeggen helaas.

    Was een half kilo aangekomen en mijn bloeddruk alles was verder goed moest nu echt mijn rust nemen van hem ja ze hebben lekker makelijk praten elke keer.

    Volgende week dinsdag mag ik terug komen en dan wordt ik gestript en daarna mag ik meteen een slok wonderolie nemen net als bij kimberly hoop dat het helpt.

    Maar ze zeiden al we willen je volgende week helemaal niet meer weer zien hier op de praktijk we komen dan liever bij je thuis.

    Ben benieuwd hoe het verder gaat nu zit er op het moment zo door heen bah zeg
     
  2. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    wat vervelend meid nog eventjes volhouden weet het is makkelijk gezegt dan gedaan
    hoop echt van harte dat je snel bevalt meid zodat je kan gaan genieten van de kleine
     
  3. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Moest wel van hem aan de verse ananas en bitter lemon enz enz maar of het allemaal helpt geen idee ene ik ben dus echt niet dol op ananas.
     
  4. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    dat weet ik ook niet of het helpt
    wie weet he je kan het proberen
     

Deel Deze Pagina