Onduidelijkheid

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door medusa, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medusa

medusa Lid

23 sep 2014
    23
    0
    0
    Hallo,

na dat ik 3 dagen over tijd was (wel negatief getest) ben ik ongesteld geworden. Het is echter veel dikker en heel donker rood bloed met veel stolsels. Ik bloed ook een stuk minder als met mijn normale menstruatie.

Moet ik me zorgen maken ondanks dat ik negatief getest heb of is mijn menstruatie gewoon raar verlopen en is het zo donker omdat het oud bloed is?

We willen heel graag een kindje en ik heb me een aantal dagen voor mijn NOD heel misselijk gevoeld elke dag. Normaal voel ik ook echt aan dat ik ongesteld moet worden en dat heb ik nu telkens niet gevoeld, behalve vanmorgen ontzettende krampen en dus dat bloedverlies.

De huisarts zegt dat hij me niet kan helpen omdat ik niet zeker wist of ik zwanger ben/was, dus misschien kunt u deze vragen beantwoorden?

Hartelijk dank!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

het kan heel goed dat je zwanger bent geweest, maar dat het helaas een vroege miskraam is geworden. Je merkt het doordat je menstruatie anders is. Je verliest dan vaak stolseltjes. Zeker met de klachten die je had (misselijk), lijkt het aannemelijk dat je zwanger bent geweest. Sterkte en succes toegewenst!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina