Weten jullie dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jent, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Misschien een beetje een raar onderwerp, maar ik val sinds een paar jaar het beste in slaap door op mijn buik te liggen, maar kan dit kwaad als je zwanger bent?

xxx Joyce

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Als het goed is niet, want dat had ik ook gevraagd hihi. Ik kan ook alleen in slaap vallen als ik op mijn buik lig. En mijn zwangere vriendinnen zeiden dat het geen kwaad kon :) Alleen is het moeilijk om met 8 maanden op je buik te liggen hihi :)

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Nee dat klopt, maar ja ik denk je lichaam oefent dan toch druk uit op je buik, dus ik dacht misschien kan dat wel kwaad. Maar ja ik moet eerst maar eens weer zwanger zien te raken.

xxx Joyce

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha idd ;) Geldt ook voor mij natuurlijk hihi ;)

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Kan geen kwaad :)

6. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Hai dames,

Ik vroeg me dat ook al af inderdaad. En zo heb ik nog wel iets: Kan het kwaad dat je strakke broeken aan hebt, ik bedoel dan strak om je buik heen?
    En kan het kwaad als je bijvoorbeeld met een kind aan het spelen bent en hij komt af en toe tegen je buik aan met zijn voetjes ofzo? Of als mijn poes op mijn buik ligt en dan opeens ervan af springt?

Nou ja dit zijn vragen die zo af en toe in mij op komen, hihihi...
    Maar ja ook voor mij geldt dat ik dan eerst "ff" zwanger moet worden...

Liefs Houda

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    het ging bij mij pas pijn doen met een week of 16, daarvoor nog elke nacht op m'n buik geslapen ;)

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi, ik ben ruim 23 weken zwanger en slaap nog steeds op mn buik! Als je via de zoekknop even kijkt zie je dat sommige vrouwen tot het eind op hun buik kunnen slapen.
    Mijn verloskundige zegt: probeer maar eens een ballon met water erin in te deuken, dat gaat echt niet zo makkelijk! En je lichaam geeft vanzelf aan als het niet goed meer is. Zo is het ook met strakke broeken. Je krijgt vanzelf buikpijn en dan merk je wel dat je een lossere broek aan moet.

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik sliep eerder altyd op mn buik, maar sinds mn borstvergroting slaap ik in de "zwangerschapshouding", dus half op mn buik/ half op mn zy, en met 1 knie opgetrokken haha.
    Hoef ik daar strax in ieder geval niet meer aan t wennen :rolleyes: :)

Deel Deze Pagina