Vraagje?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Daisy1975, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi,ik ben 28-06-07 bevallen van Merel die dezelfde dag ook is overleden,er was nog stukje placenta achtergebleven dus heb ik die week erop een curretage ondergaan,ik heb verder geen onderzoek meer gehad,is dit gebruikelijk?
    Nu is het zo dat ik al ong week of 2 last van mijn onderbuik en onderrug heb,heb ook pijn bij het vrijen?
    Ben al bij ha geweest en hij denkt aan blaasontsteking maar dat moet je toch voelen met plassen?Heb ook al een zw-test gedaan,dus ben ook niet zwanger. :(
    Ben btw ook nog niet ongi geweest,weet jij missch wat het kan zijn?
    Hoe weet ik nu ook wanneer beste tijd is om te klussen zeg maar?
    Alvast erg bedankt!
    Liefs D..x
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi Daisy.

    Gecondoleerd.....
    Na een curettage krijg je inderdaad geen onderzoek meer alles word uit je baarmoeder verwijdert dus je baarmoeder is leeg.
    Wanneer je menstruatie weer opgang komt is niet duidelijk vaak zie je dat je zo'n 7-8 weken na de bevalling je eerste menses krijgt. Bij de een komt het eerder en bij de ander wat later.
    Het zou inderdaad een blaasontsteking kunnen zijn, laat je urine gewoon eens nakijken. Het kan oko zijn dat je de klachten hebt omdat de menstruatie er aan zit te komen.
    Blijven de klachten aanhouden ga dan altijd terug naar je huisarts.

    Sterkte Imke
     
  3. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi ben ik weer.
    Het is dus ook geen blaasontsteking,ha heeft ook nog ff naar baarmoeder gekeken en alles zag er heel goed uit.Ik maak me toch best zorgen want is nu ondertussen 3 wkn die buikpijn.Ik weet dat ik moet afwachten,is nu bijna 9 wkn geleden,de bevalling,het kan geen kwaad als ik nog steeds niet ongi wordt?Heeft ook te maken met ontzwangeren zei ha,hoor jij vaker van deze klachten?
    Nou weer alvast bedankt..
    Liefs..
     
  4. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi,daar ben ik weer!
    Ik heb nu mijn ongie gehad op 01-09,gelukkig!
    De buikpijn is nog niet helemaal over,nu al 2 dagen veel last van lichte kram in m'n onderbuik,weet jij wat het is?
    Ik kan af en toe bijna niet rechtop staan van de pijn?
    Ik hoop dat je me snel antwoord wil/kan geven...
    Liefs Daisy..
     
  5. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Oja en ik vergeet nog te melden dat ik vorige week wat bruine afscheiding had en eergisteren was het roze afscheiding,ik heb het idee dat heel mijn lichaam in de war is,is dit normaal?
    Liefs..
     

Deel Deze Pagina