Sinds een paar weken heb ik af en toe wat bruine/oudroze vrij waterige afscheiding. Het is niet veel en vooral op de wc als ik druk zet verlies ik soms een beetje. Herkent iemand dit in het 3e trimester? Heb wel het gevoel dat beeb en buik nu een groeispurt maken. Zou dat er mee te maken hebben? Verder ben ik supersnel na mijn bevalling weer opnieuw zwanger geworden. Heb tot nu toe vrijwel geen klachten overigens. Af en toe wat bandenpijn en een enkele harde buik. Meer niet.
Misschien een adertje geknapt? Dat kan na niezen, hoesten of sex. Maar ik zou toch even de vk bellen als ik jou was. Better safe then sorry!
Voel me verder prima en beeb is lekker druk aan het bewegen dus niet echt gevoel dat het iets alarmerends is. Of hebben andere dames andere ervaringen? Ik ga niet voor ieder akkefietje bellen maar was toch even nieuwsgierig naar andermans ervaring(en).
Geen ervaring mee, maar misschien bij je volgende controle even vragen als je het nu niet nodig vind om te bellen. Dan weet je iig hoe en wat.
Vandaag langs verloskundige gegaan had laatst ook wat en nier gebeld ze deukteme op het hart dat altijd kon bellen als me druk maakte dat is immers hun werk ze hehben toch dienst als ze druk ziin word ik twrig gebeld is toch fijm zou gewoon even bellen
Ik zou toch ook bellen... niet om een of ander maar het is bewezen dat de kans op vroeggeboorte groter is als je snel weer zwanger bent geworden en je lijf niet hebt laten ontzwangeren.
Ik had helderrood bloedverlies begon met dertig weken (tweede zwangerschap) en dacht ik kijk morgenvroeg wel of het nog steeds zo is. Smorgens pas ziekenhuis gebeld maar kreeg echt stevig op mn donder dat ik niet meteen gebeld had. Mocht meteen blijven en aan het infuus gegooid. Dus ik zeg bellen!!!! Je weet niet of er iets aan de hand is of niet.
Bloedverlies hoort niet tijdens een zwangerschap (ook al is bruinverlies oud bloed, het is en blijft bloed). Alleen hoeft het bloedverlies geen ernstige oorzaak te hebben, daarom zou ik altijd bellen. Vooral als je het al langer hebt