cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lmfao, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    hallo!
    ik heb even een vraagje over mijn cyclus,2 maand geleden was die 39 dagen meestal bereken ik mijn nod moet ik dan nu daar 39 dagen neer zetten of gewoon wat ik normaal altijd heb 28 of 29 dagen?
    vorige maand zit ik dus mee in de knoei als ik daar dan neer zet 39 dagen moet ik inderdaad 18 augustus mijn innestel hebben gehad als ik daar 29 dagen neer zet moest ik 18 augustus ongi worden,want ikzelf vond deze maand niet echt een ongi ik ben 3 dagen geweest waarvan maar 1 dag hevig maar niet zoals anders.

    alvast bedankt.
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi imfao,

    Met een onregelmatige cycles is het heel moeilijk om voor een volgende maand uit te rekenen wanneer je eisprong is. Houd altijd je langste cycles aan als je daar dan overheen gaat dan moet je maar eens een test doen.

    Imke
     
  3. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    hartelijk bedankt ik zou het even uitrekenen dan wanneer ik ongi moet worden als ik 39 dagen tel, zodat als ik weer bloed verlies weet ik gelijk waarom.zo niet dan is het gewoon 28 of 29 dagen.
     

Deel Deze Pagina