Wat en onzekheid zeg....heeft iemand dit ook gehad?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bailey, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bailey

    bailey Lid

    2 sep 2007
    41
    0
    0
    Ik ben nu vier dagen overtijd :D . (ben ik nooit)
    Heb drie testen gedaan en allemaal helaas negatief :cry: .
    Toch heb ik symptomen waardoor ik denk dat ik misschien toch zwanger ben. Ik heb branderige ogen, ik heb last van verstopping, zere tepels...
    Zou het kunnen dat de testen niet kloppen (van clear bleu) of dat ik te vroeg heb getest?
    Hoe lang kan ik nu het beste wachten met opnieuw testen?
    Ik hoor heel graag van iemand!

    Alvast bedankt!
    Gr. Bailey
     
  2. Niet meer actief

    Hai Bailey!

    Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had dat afgelopen maand ook.
    Ik was ook 4 dagen overtijd en dacht van alles te voelen...
    3x negatief getest en uiteindelijk giga :evil: :evil:

    Ik hoop voor jou dat het wel raak is!
    Gewoon morgen of overmorgen weer testen!

    Liefs Malina
     
  3. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hoi bailey,

    ik ben ook overtijd en heb ook al twee keer negatief getest. Ik heb wel gelezen dat sommige vrouwen veel later na de NOD positief testen. Misschien heb je inderdaad te vroeg getest.

    Volgend week doe ik gewoon weer een test als ik nog niet ongie ben.
    Ik denk dat je ook nog een keer kan testen na een weekje ofzo.

    Ik heb ook pijnlijke tepels en ik voel me heel erg opgezet. Moet ook veel urineren pffffffff en eten.........

    Ik hoop dat het raak is bij jou en als je weer heb getest laat je me dan weten? ;)

    Liefs, Preciosa
     
  4. bailey

    bailey Lid

    2 sep 2007
    41
    0
    0
    Bedankt voor je reactie, ik moet wel met beide benen op de grond blijven staan dus is jouw ervaring wel goed om te lezen. Thanks. To be continued...
     
  5. bailey

    bailey Lid

    2 sep 2007
    41
    0
    0

    Ook balen voor jou zeg! Dan ga ik voor ons beide (en alle anderen) duimen! Zodra ik ongi wordt of ik test positief dan hoor je het. Laat jij het ook weten?
    Liefs Bailey
     
  6. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Ja hoor bailey,

    zodra ik weet of het raak is of als de :evil: :evil: er zijn laat ik je weten.

    Succes en ik duim ook voor jou :)

    Liefs, Preciosa
     
  7. Euhmzz

    Euhmzz Actief lid

    14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ik wil jullie ook niet ontmoedigen hoor, maar toch even dit:
    die symptomen die jullie opnoemen, die zouden volgens mij in het geval van een zwangerschap door het hcg in je lichaam moeten komen. Nu reageren zwangerschapstesten steeds op deze hcg, waardoor het mij waarschijnlijker lijkt dat je wel positief zou testen. Het kan mi wel zo zijn dat sommige vrouwen later dat NOD positief testen, maar hebben zij dan wel symptomen gehad?
    Ik denk dat jullie misschien beter eens aan een apotheker of huisarts vragen wat de kans is dat jullie door 3 negatieve zwangerschapstesten toch zwanger zouden kunnen zijn.

    Ik hoop het in elk geval voor jullie!
     
  8. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    Nou...wat ik hier altijd lees....is dat HCG veel sneller duidelijker wordt in je lichaam (symptomen) dan dat het uit een test blijkt. Sommige vrouwen krijgen al symptomen meteen na de innesteling. Vanaf dat moment gaat je lichaam HCG aanmaken, maar dat betekent nog niet dat je vanaf dat moment een positieve test zou moeten hebben volgens mij.....
     
  9. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Ik wil echt niet jullie hoop de grond in boren en hoop van harte dat jullie zwanger zijn, maar ik was ook 3 dagen overtijd. Ik had ook overal last van: buikpijn, moe, misselijk en last van pijnlijke tepels. Helaas test ik bij 2 dagen negatief en werd de volgende dag ongesteld. Ik wil jullie dus alleen behoeden voor een teleurstelling, omdat ik ook erg goed hoop had. Je lichaam kan je echt heel erg voor de gek houden hoor!

    Ik duim voor jullie dat het bij jullie wel positief uitpakt!
     
  10. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hoi allemaal,

    ik wil toch even zeggen dat iedereens lichaam anders is. Ik had bij mijn eerste zwangerschap geen symptomen en ik wist pas met 3 maanden dat ik zwanger was. De tweede zwangerschap wist ik met 2 maanden pas (helaas mk).

    Ik heb dit gelezen op zwangerschapstest.nu:

    Het is bij iedere vrouw verschillend of er dan al voldoende hCG wordt aangemaakt om een positieve test weer te geven; het kan heel goed dat u al 4 dagen voor de verwachte menstruatie een positieve test heeft, maar het kan ook dat u pas twee weken na de gemiste menstruatie pas voldoende hCG aanmaakt om een positief resultaat te krijgen. Gemiddeld testen de meeste vrouwen voor het eerst positief op de dag van de gemiste menstruatie.
     
  11. Euhmzz

    Euhmzz Actief lid

    14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ja, ok, dat snap ik, dat iedereen anders is en dat sommige vrouwen later positief testen. Maar kan je dan symptomen hebben als je niet genoeg hcg in je hebt? Worden die symptomen daar niet juist door veroorzaakt?
     
  12. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Ik zou echt niet weten of symptomen veroorzaakt worden door hcg.
    :(
     
  13. Paint

    Paint Actief lid

    27 feb 2007
    392
    0
    0
    Ik sluit me aan bij jullie clubje.
    Had van het weekend al ongesteld moeten worden, maar nog steeds niks te bekennen.
    Heb eigenlijk nergens geen last van. Ja ongesteldheids dingetjes.
    Vage hoofdpijn , onderbuik krampjes. En mijn boobs zijn voller.
    Vanmorgen negatief getest.
    We wachten het maar weer af. :rolleyes:
     
  14. Paint

    Paint Actief lid

    27 feb 2007
    392
    0
    0
    Dat denk ik niet. Als je aan het ontpillen bent, voel je ook van alles en dan heb je het hcg niet in je lichaam. Toch? :(
     
  15. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Ja dus daaraan dacht ik ook. ;) Die symptomen komen gewoon door de veranderingen die in je lichaam plaats vind denk ik.
     
  16. bailey

    bailey Lid

    2 sep 2007
    41
    0
    0
    Ik ben ongi geworden! Shit shit shit!
    Nou ja, het was ook nog maar de eerste ronde, dus ik heb nog alle hoop dat ik binnekort een keer zwanger wordt. Iig bedankt voor al jullie reacties.

    Liefs Bailey
     

Deel Deze Pagina