Hoi hoi, Ik heb een vraagje, dit staat ook al bij "anticonceptie" maar ik weet ff niet waar ik dit t beste neer kan zetten.. Ik vroeg me af of je altijd ongesteld word met de pil bij een eventuele bevruchting/zwangerschap, ik ben namelijk de eerste pil vergeten van de strip en heb wel van alles gevoeld deze maand, van veel moe naar ineens weer fit met misselijk en onderrugpijn en noem t maar op, nou weet ik niet of dit hoort bij een vergeten pil of te laat beginnen met nieuwe strip. Zouden jullie nog voor de zekerheid testen? En zoja wanneer? Ik hoor het graag. Ps: wij willen sws volgende maand stoppen met de pil dus t zou welkom zijn. Groetjes Destiny
Bij een vergeten pil heb ik nooit zulke symptomen gehad. Hoewel ik ook wel eens te laat was week vergeten en keer volle maand met prikpil (oops) Ook kan je lichaam je goed voor de gek houden met vage klachten. Rond de dagen dat je normaal ongesteld hoort te worden kan je al wel testen.
Okee nee ik heb ook wel vaker de pil vergeten maar nooit iets gemerkt, Deze maand echt van alles maar dat kan stiekem ook wel komen inderdaad omdat ik t graag wil ondanks de pil nog haha kan niet wachten om te stoppen dan ga ik 1 deze dagen maar even testen kans is klein maar om het zeker te weten hihi, in ieder geval bedankt
In principe als je ongi wordt met de pil zou ik ervan uitgaan dat je niet zwanger bent. Zeker als je niet heel veel vergeten bent te nemen. Mocht je twijfelen is de enige zekerheid een zwangerschapstest.
Jaa maar dacht dat ik wel is gelezen had dat je door de pil grote kans heb dat je gewoon blijft bloeden omdat dit geregeld word door de pil. Ik was alleen benieuwd naar ervaringen
Ja klopt een vriendin van mij heeft dat gehad toen ze 16 was. Door dat kwam zij er pas achter met 6 maanden zwangerschap... Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar wel ongebruikelijk. Is net als eigenlijk alle zwangerschappen waarbij iemand alsnog eens "ongi" raakt. Als je een zwangerschapstest doet weet je het zeker en dan hoef je er niet langer meer over wakker te liggen