Vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Rietje01, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje01

    Rietje01 Lid

    8 sep 2007
    5
    0
    0
    Hallo,

    Ik heb heel even een vraagje. Ik ben in februari bevallen van een dochter. Ik neem sinds april weer de pil.

    Nu heb ik vorige week mijn stopweek gehad en ik ben ook gewoon ongesteld geworden. Maar nu heb ik sinds donderdag wat last van bloedverlies (ik ben op zaterdag met mijn nieuwe strip begonnen). Eerst donderdag een beetje toen vrijdagochtend. Vrijdag overdag niks meer en zaterdagmorgen alweer bloedverlies. Zou dit een doorbraakbloeding kunnen zijn of een zwangerschap (innestelingsbloeding)? Ik ben helemaal geen pillen vergeten en heb ook geen medicijnen geslikt?

    De kleur van het bloedverlies schommelde tussen licht rood en bruin.

    Vanavond had ik alweer wat last van bruin verlies.

    Ik hoop dat u een antwoord heeft op mijn vraag.

    Groetjes,
    Rietje
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi rietje,

    Het klinkt voor mij als een doorbraak bloeding en donker rood/bruin wijst op wat ouder bloed dus dat moest er nog even uit. Geen probleem!

    Imke
     
  3. Rietje01

    Rietje01 Lid

    8 sep 2007
    5
    0
    0
    Hallo,

    Bedankt voor U antwoord.

    Maar ik heb nog een vraagje.

    Hoe lang kan een doorbraakbloeding duren?

    Ik heb namelijk nog steeds last van bloedverlies. Het is niet de hele dag maar met momenten. Het is ook afwisselend rood en bruin. Het is ook niet zo erg want ik heb er geen maandverband voor nodig. (enkel een inlegkruisje)

    Kan het nog te maken hebben dat mijn lichaam nog moet wennen aan de pil? Ik slik nu weer 5 maanden de pil.

    Alvast bedankt voor U antwoord.

    Groetjes,
    Rietje
     

Deel Deze Pagina