Ik heb even een vraagje? Ik ben bu bijna 2 maand gestopt met de pil. Mijn vorige cycles duurde maar 21 dagen. Ik weet niet of dat normaal is? Kan iemand mij daar iets over vertellen..... Als ik nu weer een cycles van 21 dagen zou hebben zou ik nu namelijk 1 dag overtijd zijn... Nou ik hoop dat ik iets hoor van iemand groetjes corinne
Ik denk dat je nog aan het ontpillen bent...maar je weet maar nooit. Zou nog wat dagen wachten en eventueel dan een testje doen
ik w8 nog wel even af... Bij de eerste was ik direct zwanger na het stoppen met de pil..dus je weet maar nooit
Het kan...hoewel 21 dagen te kort is voor een eisprong...maar je zou ook best een uitzondering kunnen zijn
21 Dagen is kort, maar 't kan. Even afwachten, je zou bijv. over een dag of vijf even een testje kunnen wagen, want het kan natuurlijk ook ontpillen zijn. Dus te vroeg testen zou een teleurstelling op kunnen leveren.
Een cyclus korter dan 21 dagen kan problematisch worden omdat het ei niet genoeg tijd krijgt om te rijpen en dan wordt zwanger worden moeilijk. Hou het dus even in de gaten en als het nóg korter wordt, dan moet je aan de bel trekken. Trouwens na het stoppen met de pil kan een lijf rare dingen doen, dus schrik niet als je nu opeens uitkomt op een veel langere cyclus. Dat is heel gewoon.