Sowieso na 10 min niet meer geldig, weet niet of er voorgedrukt streepje zit. Wanneer nod? Overmorgen even opnieuw testen. Wie weet Su6!
mijn ervaring is dat deze voorzichtige lijntjes soort van voorgedrukt zijn.. ze zijn niet te zien in de zon maar wel beetje grijzig (wat ik kan zien op de foto)
Hoi.. Wil je zeker niet teleurstellen, maar probeer wel eerlijk te zijn. Op de laatse foto bespeur ik een lijntje die kromloopt (half maantje) dit is niet positief.. (Zelf al vaak gehad en komt vaak na later aflezen) Duim wel voor je dat je alsnog een mooie roze mag hebben binnenkort!!
Ik heb vanavond getest, ook met Kruidvat test maar hier was de streep na drie minuten al stukje duidelijker en zelfs nu nog goed te zien op test zelf. Wil je niet ontmoedigen maar mss morgen nog keer test doen? Zal die voor mij er voor vergelijking bijzetten...
Ik had niet echt voorgedrukt streepje meer ingedrukt streepje. Waar die had moeten komen.. In het dag licht niets te zien maar zodra ik een lamp aan had kwam er een soort van schaduw. Hoop voor jou natuurlijk dat het goed komt/ gaat.
Op de bovenste foto is het net of ik een heel licht streepje zie..maar uk twijfel of dat een streepje is of met doorgelopen urine te maken heeft...mss even een paar dagen wachten en dan weer testen. Succes!
Ik lijk ook op de bovenste héél licht iets te zien. Toch nog maar even een paar dagen wachten, ik zal voor je duimen!
Op de bovenste lijk ik heel licht een streepje te zien, maar het ziet er grijs uit, dus wat mij betreft niet positief. Even een paar dagen wachten en dan nog eens proberen?