Hoi Hoi, ik vraag me al een tijdje af of je borstvoeding ook met flesvoeding kan combineren? of moet het Of geheel flesvoeding zijn Of geheel borstvoeding zijn? ik zou graag helft fles en helft borst willen geven.. groetjes Tiener
Ja, dat kan wel, voor zover ik weet. Ik heb er geen ervaring mee. Volgens mij moet je dan in het begin één voeding vervangen door kunstvoeding en na een week kun je de volgende voeding vervangen, net zolang totdat je op de gewenste hoeveelheid fles en borst zit.
Hi, Wil je dan kolven en die melk in een flesje geven of voor de ene helft BV en de andere helft KV? Het eerste kan in ieder geval en de tweede optie ook, maar wel goed op je eigen productie letten (die loopt dan natuurlijk achteruit). Succes! Groetjes Cindy
Oke dank jullie wel Ik wil dan kv geven.. ik kon er nergens wat over vinden op internet dus vandaar dat ik t ff vraag groetjes
hoi, ik zie nu dat je nog zwanger bent! Ik dacht dat je kindje al zo oud was als het aantal zwangerschapsweken, hihi. Je moet dan denk ik wel beginnen met volledige BV, zodat de productie goed op gang komt, als het goed loopt dan kun je beginnen met het afbouwen. Vraag anders advies aan een lactatiekundige op het moment dat je bevallen bent.