Vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Cheyenne33, 19 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheyenne33

19 apr 2006
    9
    0
    0

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik denk dat je dit berichtje beter ff ken plaatsen bij "vruchtbaarheidsbehandelingen"

Denk namelijk niet dat iemand hier echt regelmatig komt tjekken en verwacht dan dus ook niet dat je hier een antwoord gaat krijgen..

Helaas weet ik amper iets over ivf dus zou je ook niet kunnen vertellen of er toestemming nodig is van de man. Het lijkt me wel het meest logische maarja. Er zijn veel vrouwen die hier aan ivf doen en die kunnen je er vast meer over vertellen!

3. Cheyenne33

19 apr 2006
    9
    0
    0
    Moet ik dan gewoon alles opnieuw typen en onder zwanger worden plaatsen en dit verwijderen?. In ieder geval bedankt dat je de moeite nam te reageren

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Je staat hier al hihi :p:p

5. Cheyenne33

19 apr 2006
    9
    0
    0

Ja zie het ;)

6. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik vind dit heel vreemd van het zh. Bij ons moet je ten alle tijde de eerste gesprekken weer voeren. En ook nu wij nog 7 cryo's in de vriezer hebben liggen, worden deze vernietigd als mijn man zou komen te overlijden of de relatie verbroken zou worden.

7. gigi

gigi Actief lid

volgens mij moet het paar beide toestemming geven voor gebruik van....
    dus? .....moet hij er van weten toch?
    of kun in Nederland eenmalig toestemming voor alle behandelingen geven?

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Welkom!
    Wat een verhaal zeg.
    Wij hebben zwemmers in de vriezer maar zonder toestemming van mijn man krijg ik die echt niet!
    Bel eens met het ziekenhuis, dan weet je het zeker.
    Raar verhaal hoor!
    Heel veel succes, liefs Elmo

*24 april testen na ICSI*

9. Cheyenne33

19 apr 2006
    9
    0
    0

Hi,

Kijk hier was ik dus al bang voor voor dit antwoord, afgelopen zomer hoorde ik van een gezamelijke vriendin van hun dat dat plan ter sprake was gekomen en hij er niet afwijzend tegenover stond omdat zijn ex vrouw graag nog een zusje of broertje wou voor hun kleine en liefst van dezelfde vader en aangeziens de tijd begon te dringen voor allebei stond hij er in eerste instantie niet negatief tegenover , toen ik hem aan het verstand had gebracht dat dat einde relatie was van ons dimde die in , dus toen ik het te horen kreeg ( notabene van zn ex-vrouw zelf ) en hem ermee confronteerde schrok die zich rot en verzekerde me dat die er niets van wist. Geloofde er gelijk al niets van , kunt mij niet wijsmaken dat hij er niets van af wist maar toch wil je het graag geloven he vandaar deze oproep ..Zal eens contact opnemen met het ziekenhuis , wil toch zekerheid

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pff wat een situatie zeg!
    Wat moeilijk....stel dat het idd zo is, dat hij ermee akkoord is gegaan....wat doe je dan?
    Ik weet dat het misschien wat kort door de bocht klinkt maar ben wel benieuwd of je daar op voorbereid bent.
    Jeetje zeg, ik heb met je te doen!
    Dan nog een vraagje (sorry, maar dat krijg je met zo'n verhaal)...waarom is hij nog niet officieel gescheiden van zijn ex?
    Dat lijkt me ook al niet zo fijn voor jou!
    Laat je het weten? Mag ook in een pb als je dat hier niet wilt neerzetten hoor. Je hoeft uiteraard geen antwoord te geven maar ik denk niet dat ik zou samenleven met een man die nog met zijn ex getrouwd is.
    Begrijp me niet verkeerd hoor! Ik wil je absoluut niet aanvallen, alleen het verhaal begrijpen.

Heel veel liefs,
    Elmo

11. Cheyenne33

19 apr 2006
    9
    0
    0
    Ze wonen allebei apart en ik woon ook niet samen met hem nog , dat ze nog niet gescheiden zijn heeft te maken met gezamelijk belangen en op de vraag wat ik zou doen als die wel toestemming had gegeven?, dan is het einde relatie . Hebben het er uitgebreid over gehad afgelopen zomer en hem duidelijk mijn standpunt verteld en als die die genegeerd heeft dan is het voor mij een duidelijke zaak, met zo'n iemand wil ik niet leven, klaar .

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje zeg....kan me voorstellen dat je de relatie stopt...maartoch...tis en blijft nu wel je vriendje.
    Heel veel sterkte meid! Ik heb echt met je te doen!
    Ik hoop voor je dat blijkt dat hij het idd niet wist....
    Elmo

13. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    pfff wat een nare situatie zo.

Ik moet zeggen petje af voor je dat je er op deze manier mee om gaat.
    Ik denk dat een heleboel toch bij hun partner zouden blijven plakken.
    Ik hoop voor je dat hij geen toestemming gegeven heeft.
    En heb je er al over nagedacht dat het kan zijn dat zijn ex vrouw dit zegt uit jalourzie?
    Misschien dat er van het hele verhaal niks waar is, maar hem zo hoopt terug te krijgen.
    Ik zou idd het ziekenhuis bellen.
    Ben bang dat ze je niet "de " informatie geven over haar, maae ze kunnen je vast vertellen wat de procedures zijn.

Hoop dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt voor je.

Groetjes,

14. Cheyenne33

19 apr 2006
    9
    0
    0
    Thanks Elmo,

Weet je hij is meer dan mn vriendje, is mn soulmate , mn alles maar als blijkt dat die gelogen heeft vraag ik me af wat ik dan nog wel kan geloven. leven samen gebouwd op leugens is geen leven samen...toch?

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee...dat is geen leven nee...
    Maar dat maakt het voor jou niet minder erg denk ik.
    Zoals Jolanda al zegt: Petje af voor jou meid!
    Ze zullen op hun dossier idd niet ingaan maar kunnen je idd de procedures wel vertellen.
    Anders bel je een ander ziekenhuis.
    Succes morgen, neem aan dat je er meteen achteraan gaat.
    Eerst je partner anders nog eens aan de tand voelen vanavond, wie weet komt ie toch nog met de waarheid op de proppen...
    Liefs Elmo

16. Cheyenne33

19 apr 2006
    9
    0
    0
    Hi jol

Hij heeft me ook verteld dat die er zelf twijfels bij had of ze uberhaupt wel zwanger is geweest en ze dat gedaan heeft, want ze is echt jaloers en tot alles in staat , maar dan komt die weer met een vaag verhaal dat die ziekenhuis gebeld heeft en gevraagd heeft resterende eitjes te laten vernietigen, dan kan die toch ook vragen naar de situatie?? of ben ik nu gek?.Weet 1 ding zeker ga dit uitzoeken tot op de bodem en heb hem een kans gegeven eerlijk te zijn tegen me , als die die kans verprutst heeft is hem dat alleen te verwijten

17. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    ja daar heb je gelijk in.

Ik geef je ook groot gelijk dat je dit tot op de bodem wilt uitzoeken.
    Misschien heeft hij er niet bij stil gestaan om toen ze belde voor de vernietiging, om te vragen hoe en wat, en of het waar is.
    Soms denk ik dat het man eigen is, om niet teveel vragen te stellen.

Ik zou er maar een beetje van uit gaan dat dit allemaal stokerij is van zijn ex.
    Want het ziekenhuis mag dat vast echt niet doen zonder zijn toestemming, daar kan ik nieet bij als dat niet zo werkt.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen.

Groetjes

18. Cheyenne33

19 apr 2006
    9
    0
    0
    Aan de ene kant weet ik dat die er niets mee te maken heeft want hij is o zo bang me kwijt te raken en weet dat dat gebeurt als die dat samen met zn ex heeft gedaan, maar toch die twijfels he en baal ervan dat ze dat toch maar mooi voor elkaar krijgt , maar aan de andere kant moet ik voor mn eigen gemoedsrust duidelijkheid anders kan ik hem nooit vertrouwen

19. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    van het ziekenhuis krijg je niks te horen, die mogen niks doorgeven.

maar wat ik me afvraag, ik weet niet hoe hij nog met zijn ex omgaat?? als hij nog goed met zijn ex omgaat en zij (en hij ook) wilden beide nog een kind (broertje of zusje erbij) en het is al een lijdensweg geweest. zo het dan zo'n ramp zijn???

ja klinkt mischien een beetje raar, maar wat ik eigenlijk bedoel zij kan bij mijn weten niet zoiets doen zonder toestemming van hem. dus zal hij er wel toestemming voor gegeven hebben, maar heb je wel eens gevraagd aan hem of hij zelf nog een kind erbij wilde (van haar) ik kan me ergens wel voorstellen dat zij (die ex) graag een kind erbij wilde en ook zeer zeker dat ze dit niet van een ander zou willen.

ik moet er ook niet aan denken om kinderen van verschillende vaders te hebben (no affence voor degene die het wel hebben) maar ja toch als het even kan van dezelfde vader ondanks dat de relatie(liefde) mischien over zou zijn.

ik denk dat er hier teveel haken en ogen aan zitten om zomaar te zeggen ik kap ermee of weet ik veel wat, je zult hier goed met hem over moeten praten mischien heeft hij het uit angst dat je weg zou gaan niks gezegd.

goed praten meid, desnoods met zijn ex

heel veel succes

20. Cheyenne33

19 apr 2006
    9
    0
    0
    We hebben er goed over gepraat afgelopen zomer al toen ik het verhaal te horen kreeg van een gezamelijke vriendin van hun , en de relatie met zn ex is zo dat ze een goed contact hebben samen omwille van hun dochter en hij is ook geregeld daar ( waar ik absoluut geen moeite mee hebt ).Zijn ex heeft een nieuwe vriend en die kan geen kinderen krijgen ,dus dan maar van haar ex? .Ze is zo geobsedeerd door kinderen dat echt alles er voor moet wijken en om op je vraag terug te komen of het zo erg is als ze samen nog een kind nemen , ja.Hij heeft vanaf begin gezegd dat die graag kinderen wilt maar van mij en absoluut niet meer van zn ex dus dit kwam heel rauw op mn dak . Draai de rollen eens om? Ik heb zelf 2 kinderen en ook niet gemakkelijk gekregen en ik wil nog een kind en niet van mn huidige vriend maar van mn ex?Nou denk dat de wereld dan te klein is en omdat we er al uitgebreid over gehad hebben over dat punt en zou erachter komen dat die toch erover gelogen hebben daar zou ik niet tegen kunnen.Vind dit een te groot probleem om overheen te stappen

Deel Deze Pagina